Maar tussen deze litanie door en al de andere dingen, krijg ik van iemand anders ook weer een tip erbij, en ik geloof het goed wat hij zegt...
kijk ik ben dus bezig met mijn Dream (die nog niet in de kliko ligt! )
en ik heb wat satellieten e.d ge?nstalleerd, en daarna ga ik pet123 settings e.d downloaden, maar mijn flash loopt intussen vol, die melding krijg ik ook...
Maar dan zou ik de boel naar de HD moeten mounten, maar nu is mijn vraag hoe doe ik dat???
Want het was mijn gisterenavond gelukt, hoe weet ik nog niet, vandaar de vraag, maar vanmorgen toen ik de decoder weer aanzette, ik had hem uitgezet, deed hij niks meer, kreeg hem niet meer aan de praat, dus toen ben ik weer maar gaan wissen, en opnieuw gaan flashen...
Het is nu zelfs weer zo erg dat ik weer terug ben gevallen op een oudje die tot nu toe heel de tijd heeft blijven werken en dat is Ronaldd...
Maar ik weet dus niet zeker of ik daar wel mee ga kunnen wat eigenlijk de bedoeling is ( jullie weten wel wat).
Al met al is het toch minder makkelijk dan dat ik dacht, en ergens hoop ik niet dat ik de enige ben, want anders schaam ik me diep...
Is er nou echt niemand die dichter bij woont dan Rotterdam???
Ohja Jack mijn Philips heeft ook bijna nooit dienst geweigerd...