Formule 1 2026

Denk dat er nog wel (behoorlijk) wat wijzigingen in uitelijk van de auto zullen zitten tot voorbij Barcelona.
Kleurstelling zal zo wel zijn inderdaad.

Ze hebben hem vandaag gepresenteerd althans zag hem op het nieuws.
Deze keer geen matte kleur maar glanzend, mooie kleuren, Verstappen is zelf ook happy met de blauwe kleur.

is wennen als je matte kleur van Red Bull gewend bent

🙈 Een beetje ruim in de lagers.
Nieuw dus moet nog een inlopen denk ik.

Moet zeggen dat ik dit persoonlijk mooier vindt dan het matte.
Maar smaken verschillen he ;)

Klopt, maar ik ben medestander, vind het blinkende ook mooier.

Die lijkt wel veel op die van vorig jaar of niet?
Ik vind die van Audi ook best wel mooi!

16x9%20single%20image%20(39).webp

Wat hebben ze met mijn lievelingssport gedaan!!

Al meer dan 30 jaar volg ik de formule 1 met veel plezier maar wat ik afgelopen weekend ervaarde was me echt teveel.

Hebben ze er nou echt Mario Kart 2.0 ervan gemaakt?
Niet om aan te zien dit!!
Straks nog een zone waar je overheen kan rijden zodat je super-boost tot je beschikking krijgt!

Man man wat een vertoning, komend weekend kijk ik wel wanneer ik wil en niet vroeg op zoals gebruikelijk.

Is er ergens een actiegroep die de V10 terug wil? (mag zelfs zonder turbo)

Het verbaast me dat er toch nog zoveel mensen zijn, waaronder apart genoeg ook Olav Mol en die lange ... Robert Doornbos, dat een aardige ontwikkeling vinden en het eerder wennen is, alsof je van Windows 10 naar Windows 11 gaat.

Maar de veranderingen en met name het resultaat wat ik zie is dat je eerder van Linux naar Windows gaat, totaal anders en een stuk langzamer op gekke punten.

Er zijn mensen die zeggen het is FE+ of inderdaad Mario Kart 2.0 en zo zie ik het ook. Dit is toch niet meer de top van de race sport? Als je elektrisch wilt dan ga FE kijken, daar hebben we dat voor.
Op deze manier is de Formule 2 beter dan de Formule 1 en de Amerikanen met hun Indycar lachen de F1 nu al uit en zeer terecht.

V10 of V12 maakt me allemaal niet zoveel uit, maar dat hele elektrische gebeuren dat is het gewoon niet, te ver doorgeslagen. Zeker niet de moeite om vroeg voor op te staan.

Sinds Bernie het verkocht heeft zijn ze er steeds meer een entertainment van aan het maken dan een race sport.

Ik ben klaar met de F1, ik irriteerde me afgelopen jaar aan de wildgroei aan regels en met name de verschillende interpretaties op regels, sinds de amerikanen (Liberty Global) het voor het zeggen hebben is ook deze sport naar de kloten geholpen.

Dit heeft weinig meer met racen te maken maar met battery management en andere zaken, racen is iets waarbij je het gaspedaal onderin drukt maar als je dat tegenwoordig doet is de kans dat je de finish niet haalt groot.

De start was leuk en het gevecht tussen Lando en Max was hilarisch om en om naar elkaar zwaaien tijdens het inhalen . Voor de rest bagger vooral het geslijm van Georgette R.

Laatst bewerkt:
mijn vrouw was een Max fan , maar zelfs zij kijk er niet meer naar.
tijd om wat leukere dingen te gaan doen, dus voor ons ook geen F1 meer.

Er is toch een bak mensen die het leuk schijnt te vinden, zelfs iemand van wie ik het totaal niet verwacht had, Olav Mol, toch een raceliefhebber in hart en nieren (dacht ik) vond de race in China leuker dan vorig jaar.
Pffffff.... leg eens uit wat dit met racen te maken heeft? Waar kijkt men dan niet Formule E? Dat is dan zelfs nog leuker in die context gezien.

Van de andere kant... dit zou inderdaad wel eens het einde van Viaplay kunnen betekenen, ik lees toch van een massa mensen dat ze hun abo opzeggen. Een deel omdat Max het dit seizoen vermoedelijk niet meer gaat redden en een groot deel omdat dit gewoon geen F1 meer is.
Dus ja dat gaat klanten kosten. En het aantal F1 fans is vrij statisch, dus -meer- ga je er niet snel krijgen dus dit kan geld gaan kosten voor Viaplay en misschien ook nog wel F1 TV.

Viaplay heeft denk ik niet veel last van die paar abbo's in Nederland. Dat is een gigantisch bedrijf wat veel meer aanbied dan alleen F1 en is in half europa operationeel. Zeker in scandinavie is het een hele grote speler.
Bovendien nemen de abboverkopen in landen als Italie, engeland en Polen alleen maar toe.
...voor wat ik heb begrepen, want Viaplay doet erg vaag over de cijfers.

Zelf kijk ik niet via Viaplay, want het commentaar is nog steeds tenenkrommend.

Dat is een gigantisch bedrijf wat veel meer aanbied dan alleen F1 en is in half europa operationeel.
Hahaha ja jij denkt aan je aandelen. Maar een groot bedrijf wil nog niets zeggen. Aangezien de F1 weer gestart is zijn de aandelen weer gestegen, maar het is nog altijd slechts 13 eurocent per aandeel.
Oke dat is meer dan de 8 cent wat het eerst stond, maar als nu behoorlijk wat mensen weer gaan opzeggen kan dat nogal veranderen.

En het is echt niet alleen in Nederland dat men dit geen F1 waardig vind, dat zie ik in meerdere landen terug.

Ze hebben meer inderdaad, maar volgens mij is de F1 wel de grootste kostenpost en daar waren ze al bijna op omgevallen als Canal+ niet ingegrepen had.

Het commentaar... pfff... nja.... Ik kijk Viaplay en dan geluid van Olav erbij op de telefoon en dan ben ik ook klaar. Heb alleen nu nog geen races gekeken. Heel klein stukje, was er niet blij mee.

• Haha
Waarderingen: Dr.Z
Man man man wat slecht allemaal pfffffffffffffffff :unsure:

Paashaas Hosting FunPaasei

Terug
Bovenaan Onderaan