Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb niet eens gekeken deze keer alhoewel het wel had gekund, maar ik was aan het gamen.Heeft niemand iets op te merken aan de race van afgelopen weekend?
Miami is op zich een redelijk leuk circuit met de nodige Amerikaanse onzin eromheen....
Denk je nou werkelijk dat die zak hooi op eigen kracht kan winnen?Wel noemenswaardig dat die Russell weer op het einde het passeren van Max aanhanging maakte. Wat een ziekelijke actie om Max proberen te piepelen.
Ik het hetzelfde, wat een racerij.Ik heb het afgelopen uur zitten genieten! Dat heb ik lang niet meer gehad bij een race.
Die GT3 auto'tjes gaan ook 320+ kmpu
Haha ik had het engelse commentaar van de livestream van de Nürburgring werkelijk geen klagen interviews met rijders en teameigenaren er tussendoor. Prima commentaarHet laatste uur heb ik niet gered. Ik keek via viaplay met ene Kees Koning als commentator, wat een monotone stem heeft die en zonder enige gevoel van de situatie.
Ligt er aan waar. Straffen voor te snel rijden in de pitlane is al vele jaren, zeker in Monaco. Ook het over een lijn rijden bij het verlaten van de pitstraat is op bepaalde circuits al vele jaren een reden tot straf. En in een smal stratencircuit zoals Monaco zal dat ook wel zijn, niet op gelet eerlijk gezegd.Hoezo straffen voor te snel rijden, een millimeter over een lijntje rijden en meer van dat geneuzel??