Formule 1 -> San Marino, wie wint?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kom op nou jongens denk na

Dit gaat het worden:

1 der Schumi himself

2 Jarno Trulli !!!

3 Ralf Schumacher

4 David Coulthard

5 Juan Pablo Montoya

6 J. Verstappen

7,-> DE REST

 
Hahahaha J@rno... Dream on! Hakkinen niet in de top 6? Naaahh.. onrealistisch.:biggrin::biggrin::biggrin:

We gaan het meemaken zondag, dit wordt lachen.:)

 
Het zou zo moeten zijn:

1. Montoya in de herkansing...

2. M. Schumi die het net niet red...

3. Hakkinen die wel sneller wil maar niet kan...

4. R. Schumi die de baan schoon rijdt voor Montoya...

5. Heidfeld die toch wel goede dingen doet...

6. Ons Joske omdat die nieuwe voorwielophanging 't doet...

Have a nice race-weekend guys (and dolls ofcourse!). :biggrin:

 
Imola:

1 Montoya

2 Coulthard

3 Frentzen

4 Trulli

5 Raikkonen

6 Verstappen

En ff de Indy 500:

1 Arie Luyendijk

2 Al unser Jr

3 Buddy Lazier

Groeten Mustang!

 
Fredje,

Schumi kan pech hebben, maar van de baan raken, dat gebeurt niet gauw. En als dat wel zo is, let dan eens op zijn stuurmanskunst! Never en nooit niet een definitieve uitval. Voertuigbeheersing noemt men dat.

Ach, Frau Erja is in Imola, eens kijken of zij geluk brengt. Als Hakkinen nu weer niets klaar speelt, dan kan ze beter in Finland blijven en de poepluiers verschonen van hun reuze baby van 10 pond!.

Toch wel erg dat Hakkinen alleen maar kan presteren als zijn vrouw erbij is. :)

HiHi

Grtz Mike The Bike

 
Ja, toegegeven 'voertuigbeheersing' heeft ie wel.

Dat bleek vooral toen ie in Spa op 3 wielen rondreed en in de pits heel beheerst en heel sportief aan Coulthard ging vragen waar z'n wiel ineens gebleven was!

Misschien gaat Schumacher het morgen wel met 2 wielen proberen...

Dat wordt dan weer lachen!

Grtz.

 
Dit zijn ze,

1) David

2) Mikka

3) Rubens

4) Ralf

5) Jos

6) Juan

Michael valt al in de eerste 30 minuten van de wedstrijd uit, wegens een zware stuurfout. :) :) :) :)

Groetjes,

exDumber

 
Natuurlijk wint hakkinen deze race.

Daar is geen twijfel over mogelijk.

De uitslag

1E hakkinen

2E schummie

3E couldhard

 
Hmmmz... Coulthard is ook nog een mogelijkheid.

Maar ik vind dat opeens alle Schumi fans wel erg stil worden nu hij als 5de gekwalificeerd is.

Normaal hangen ze zowat het eerst op het board rond na de kwalificatie, nu zijn ze in geen velden of wegen te bekennen.:biggrin:

Schumacher zal zich wel weer naar voren rijden en zich achter de McLarens houden, dus wellicht toch een overwinning maar dan door pitstopstrategie.

En anders ziet het er heel goed uit voor de McLarens die duidelijk weer de zaakjes op orde beginnen te krijgen.:)

Indien Hakkinen morgen wint, dan hou je maar vast voor de rest van het seizoen want dan krijgen zowel Coulthard alsook Schumacher het nog moeilijk.:)

 
Hallo BT niet overdrijven Schumacher heeft zich als 4e geplaatst. En morgen...dan vliegt er iets roods als eerste over de streep! Basta.

 
@ BT: Klopt! ;) ps. Nog steeds interesse in de GP van Europa? Zaterdag 23 juni, kaarten 90 DM!

CU tomorrow, goed werk van DC en Schumi2, Hakkinen had volgens mij gewoon op 1 moeten staan, dus is dit net als Schumacher, elke plaats anders dan de pole telt niet!

Grtz Mike The Bike

 
Jongens begrijpen jullie het nu nog niet?

Hij heeft met Montoya gepraat en de strategie met hem doorgesproken.:)

Dat wordt dus keihard van achteren de zaak in één keer buitenspel zetten.

Nee Ik heb er wel vetrouwen in ,Schumi zal als eerste over de streep komen.

En BT , de vijfde is helaas voor jou ,als Hakkinen fan ,de vierde :) dus het gevaar is dichterbij dan je dacht...

 
Over het mclaren team en in het bijzonder Hakkinen,

"dit is slechts het voorgerecht"

En met de race word Hakkinen 1 zeker weten.

En Schumacher rijd met knikkende knietjes van de baan en is dan zoals gewoonlijk weer hardstikke kwaad omdat hij slecht tegen zijn verlies kan.

Dus dat word mogen genieten.

Groetjes fredje

 
Zoals ik al zei Schumacher van de baan"hij moet z'n hoofd niet zo scheef houden maar recht dan ziet hij de spijkers ook op de baan". Tjonge jonge wat een eikel is dat toch.

Montoya er ook af wat ik dus ook al voorspelde.

Hakkinen 4 de plaats "moet ook weer even wennen dat hij vooraan rijd" maar hij begint al aardig punten te sprokkelen.

Couldhart 2 de goed gereden maar ja wat wil je ook in een maclaren.

Mooi voor Ralf Schumacher de eerste plaats daar was hij ook eens aan toe.

Jarno Trulli ook een mooie 5 de plaats

En Frentzen ook een mooie 6 de plaats.

En Barrichello heeft dan toch nog de eer van ferrari hoog gehouden.

Groetjes fredje

 
Wat zijn de Michael fans stil. Zijn zeker nog aan het bekomen :) :). Had ik toch even voorspeld dat Michael ging uitvallen na een half uur hahahaha. Sorry, wil niemand uitlachen maar heb er gewoon LOL in.

Groetjes,

exDumber

 
Hahaha... ja dat is wat ik ook al zei, je hoort de Ferrari Fans niet eens meer, zelfs na de kwalificatie al niet.

En nu dus al helemaal niet meer.:biggrin:

Tja, jammer van Hakkinen maar ik denk dat die het voorlopig even opgegeven heeft na zoveel achterstand en dat hij meer support zal rijden voor Coulthard dan dat hij zelf de race in gaat voor het wereldkampioenschap.

Barrichello heeft de eer van Ferrari gered, en ik mag die kleine Braziliaan wel. Heeft goed gereden!

Echt super gereden en goede pitstrategie van Ralf, leiding mooi in handen genomen en niet meer uit handen gegeven, goede voorspong opgebouwd tijdens de race.

De enige die er nog bij kon blijven was Coulthard die dan ook een terechte tweede plaats verdiend heeft.

Mooie inhaal actie trouwens weer van Montoya, jammer dat het verder niet lukte, maar van deze meneer horen we nog wel wat in de toekomst.

M. Schumacher... tja... what can I say. Kwalificatie was niet goed, race ook niet, dan kun je beter uitvallen ja.:)

 
Helaas, dit was niet Michael's weekend! Ik ben wel blij dat er een Schumacher gewonnen heeft en niet een Mc. Laren!

En de volgen de race? dan word er gewoon weer orde op zaken gesteld en wint "der" Schummi weer! He will be Back!

 
Mooi podium, allemaal jongens die er hard voor knokken.

Der Michael, tsja als je niet meisterlich fart, kun je maar beter stoppen he, mooi plekkie voor Jossie trouwens.

Montoya, briljante inhaalactie, eens moet ie toch het geluk aan zijn zijde krijgen!

 
Nou dit valt me zwaar tegen van de Schummi fans, maar het zijn wel echte Schumacher fans, als er verlies is hoor je ze niet meer.

Dat is met mclaren fans en in het bijzonder Hakkinen fans,

Die blijven praten of ze nu winnen of verliezen.

Maar goed we zien het wel weer in Barcelona dan komt naar mijns inzien Hakkinen wel weer dichterbij de top.

Want Schumacher hoeft maar twee keer uit te vallen en Hakkinen is weer bij de top.

Groetjes fredje

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan