Formule 1 -> San Marino, wie wint?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, het was me een weekendje wel, eerst Jos eruit, dan Schumi met schakelproblemen en een lekke band, het was toch niet te missen dat hij de eerste 3 versnellingen miste toen hij start/finish opdraaide.

Het is Michael niet Der Michael en het is faehrt niet FART (in mijn beleving is dit iets anders, PPPPfffft!)

Maar ja een Schumi gewinnt, dat is meer als voldoende, zo zie je dat Ralfke toch veel van zijn grote broer (met 3 wereldtitels) heeft geleerd, dat geeft Ralf ook eerlijk toe!

Persoonlijk geloof ik niet in de terugkeer van MCLaren, maar meer in een wederopstanding van Williams/BMW.

Nu hoeft Erja H. er tenminste niet meer bij te zijn, H. presteert gewoon niet!

Grtz Mike "Schumi 1 of 2" The Bike

 
Nou, ik zie het toch anders:

Zijn we eindelijke van die arrogante rotkop verlost komt er weer een kloon van 'm op het podium!

Hoeveel van die etterbakkies had Frau Schumacher wel niet achter die patatkraam rondscharrelen?

En wat de vrouwen betreft, ach het hoort er nu eenmaal bij.

Gisteren kregen we ook Cora Brinkman, de vriendin van R.S. in beeld, om maar te zwijgen over die troel van M.S.

Als we ons daar nou ook al druk om maken...

Grtz,

 
Nou ja zeg , arrogate rotkop? en nu de vrouwen ook al afvallen?

Dit vind ik niet zo's sportieve reactie .

Goed ,ik had ook liever de andere schumi op het podium gezien maar dat zat er helaas dit weekend niet in.

Ik persoonlijk vind D.Coulthard enorm sterk rijden en vind het ook mooi dat Williams zo sterk is maar ben nu eenmaal een Ferrari fan en dat zal ook zo blijven.

Aan de andere kant vind ik het prachtig wat er afgelopen weekend gebeurt is , de spanning is gewoon volledig terug in de F1 en er blijkt gewoon dat het niet meer Mc Laren/Ferrari is wat de klok slaat maar dat er nu gelukkig ook andere teams zijn die zeker niet onderschat moeten worden.

May the best team win.........

Stilletjes hoop ik natuurlijk dat het Ferrari wordt met M.Schumacher als eerste ...................:)

 
Also jetzt mal endlich Ralf, gut gemacht!

Goed, als ware Schumi-fan had ik het afgelopen weekeinde weinig te juichen. Gelukkig hield broertje Ralf de eer hoog. Daar gaan we nog een heleboel plezier van beleven.

Maar Schumi-fans hoeven niets te vrezen. Michael komt gewoon terug .... let maar op. De volgende race is die er weer helemaal.

Hakkinen-fans hoor ik na gisteren eigenlijk helemaal niet meer. Die zijn zelfs gaan geloven in een Schot in plaats van de Fin!

Als de winst maar niet naar Schumi of Ferrari gaat vinden zij alles best ;). Als ik tot deze groep zou behoren zette ik mijn kaarten dan toch maar niet op McLaren ....

Het is Williams dat het Ferrari werkelijk moeilijk zal kunnen maken. Montoya zie ik dat nu nog niet doen (geef hem nog een jaartje), Ralf is er echter klaar voor.

Shumi rulez!

 
De tijd zal het leren, het seizoen duurt nog lang,maar Mikka is voor een Schumie niet bang.

 
Het valt me op dat de Schumi fans nu pas reageren nadat we ze als Hakkinen en McLaren fans een flink geport hebben.

En dan nog zie je verschuivingen en "als het maar een Schumacher is". Dat zijn geen echte fans. Een echte fan blijft maar bij 1 persoon of 1 merk.

Mijn persoon is Hakkinen en mijn merk is Ferrari.

Dat mag de pret niet drukken, overigens vind ik MS ook arrogant en onsportief.

Wat betreft de eerste drie versnellingen...er was geen versnellingsprobleem. Dream on Mike. En wat je nu zegt van Hakkinen of niet, "der Schumi" ging liever van de baan af met zg. "problemen" dan dat hij zich een goede verliezer toonde zoals Hakkinen ook al vaker heeft moeten doen.

In elk geval zijn het 0 punten voor MS en 4 punten voor ons aller Hakkinen. En dat is wat telt.:)

 
@BT

Eindelijk een formule 1 liefhebber met verstand van zaken.

En dat zijn uiteindelijk de Hakkinen fans.

Maar we zien wel weer in Barcelona "komt Hakkinen weer dichterbij".

Dit was wat mij betrefd de laatste replay aangaande San Marino en we horen elkaar wel weer tijdens Barcelona.

Groetjes fredje

 
Verstand van Formule 1 daar gaat 't om! Alles al jaren op de voet volgen en UITERAARD zelf gaan kijken, daar draait 't om, iemand die nog nooit een Formule 1 wagen van dichtbij heeft gezien of (misschien zelfs, stiekum, in de PITlane van Franchorchamps is geweest tijdens een raceweekend) weet gewoon niet waar Formule 1 over gaat.

De snelheid, het geluid, het dichtbij bij de wagens proberen te komen dat is de ultieme Formule 1 passie. Of er nu toevallig een rijder met kop en schouders boven uitsteekt (SCHUMI) is bijzaak. Er bij zijn geweest, dan kun je pas mee praten.

:) :) :) :)

Ciao Bella!

Mike The Bike

 
@M de Bike

Ik ga elk jaar een keer naar de formule 1.

Ben een keer naar Jeres in spanje geweest toen het tussen Schumacher en Villeneuve, toen heb ik met eigen ogen gezien wat Schumacher uithaalde maar uiteindelijk strafte hij hemzelf en werd Villeneuve wereldkampioen.

Ben twee keer in Budapest Hongarije geweest is een klein maar leuke baan in een dal. Meestal wint Hakkinen daar.

En twee keer naar spa maar daar regent het altijd en zie je ook niet zoveel dus daar ga ik niet weer heen.

En dit jaar is de bedoeling om naar Monte Carlo te gaan.

Dus ik weet er genoeg van en zeg ook altijd tegen iedereen die zegt van formule 1 is niks, van ga er eens een keer live heen dan moet je wel liefhebber worden.

In Hongarije heb je de porsche cup en dat is best wel indrukwekkend, maar als daarna de training formule 1 op de baan komt lopen de rillingen over je rug zo onwerkelijk is dat alleen al dat aanremmen voor de bocht ongeveer 100 meter voor de bocht met een 250 a 290 km/uur, je denkt bij jezelf dat kan niet maar het kan wel en dan dat optrekken, je gelooft je ogen niet.

Oh ja ik ben ook nog naar de laatste formule 1 race in Zandvoort geweest ongeveer 1982 of 1983

Dat was m,n eerste live ervaring met formule 1 en ik ben er nog gek op.

Nou dit wou ik je even laten weten.

groetjes fredje

 
Ook dit soort ervaringen is leuk om over te schrijven en te lezen. Zandvoort 1983 ben ik ook geweest ik heb hier nog foto's van, evenals als mijn onverwachte pitsbezoek in SPA 1999.

Mike

 
Ik ben er nog nooit bij geweest, maar ben er de laatste jaren opeens fan van geworden, ik laat me ook niet meer storen door een telefoon wat in het begin nog wel eens gebeurde, nu laat ik hem rinkelen tot het antwoordapparaaat opneemt.:)

Anyway, dan kan men toch nog wel fan zijn. Maar de passie is wel om er nog eens bij te zijn, wil het wel eens proberen in Francorchamps misschien dit jaar, afhankelijk ook een beetje van het weer.

Ohja... zondagavond gaat dit topic weer dicht, dan beginnen de voorbereidingen en voorspellingen en topics voor Spanje.

 
Ook ik heb heel wat jaren achtereen op een Zandvoortse duintop zand zitten happen tijdens de F1 races, al vanaf midden jaren zestig. Hekken en veiligheid waren toen nog geen item, noch voor de coureurs noch voor het publiek.

Maar zoals je op dit moment F1 kunt ervaren via de tv op de diverse kanalen, met al die camera's, zelfs vanuit de cockpit, het infokanaal, etc. is vele malen beter dan ik ooit op Zandvoort heb meegemaakt. Formule 1 is een televisiesport bij uitstek! Vandaar ook de honderden miljoenen kijkers en de miljarden pegels.

Het enige wat ik wel eens mis achter de tv is de geur van de race olie...

The smell of F1!

Grtz,

 
Ja je ziet het op tv nu ook goed en uitgebreid, maar zoals mike de bike al zegt je moet er een keer live bij geweest zijn, dan krijg je toch respect voor de coureurs en het hele circus er omheen.

Alleen is het een dure aangelegenheid dus is het voor mij onmogelijk om dat 2 a 3 keer per jaar te doen.

Want een hoofdtribunekaart in monte carlo kost al gauw een 1200.- piek dan moet je nog hotelkosten + vliegreis + nog een paar avonden stappen rekenen, nou dan zit je al met al toch gauw op een 4000.- gulden.

En Hongarije moet je rekenen op al met al een 2500.- gulden voor een weekend. Maar ik heb het er graag voor over.

Vlak voor de race begint rijden de coureurs met een grote vrachtwagen waar ze dan met z,n allen op een dieplader staan, langzaam over het hele circuit heen en zwaaien naar de fans met muziek van Brian Adams op de achtergrond.

Nou dat is voor mij al een hele ervaring.

En je maakt ook wel eens leuke dingen mee zoals die keer in Budapest toen werd elk team in een oldtimer het circuit rondgereden.

En toen kwam Schumacher langsgereden en de hele tribune kwam omhoog en juichen en schreeuwen naar Schumacher, de hele tribune was rood.

En toen kwam Damon Hill langs gereden en toen sprongen er 3 engelsen omhoog en juichen en schreeuwen Damon Damon.

En toen schreeuwde de hele tribune boeh naar Hill

Want het bleek dat de hele tribune vol duitsers zaten dus dat was wel lachen maar wel sneu voor Hill maar hij was wel sportief want hij bleef gewoon zwaaien.

Nou ja dit was zomaar even een annekdote, Maar live is en blijft het mooiste dat kunnen ze nooit zo goed laten zien op tv.

Nou tot na zondag maar weer en de groeten aan alle formule 1 liefhebbers.

fredje

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan