Forum ondeerwerpen

Guardian

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
24 aug 2002
Berichten
1.221
Waarderingsscore
110
Punten
63
Hebben misschien een update nodig?
Met name in het ontvangers gedeelte daar staan zoveel ontvangers waar helemaal niets (meer) mee gebeurd:

- nokia
- samsung
- dgstation
- humax
enz.......................

Voorstel allemaal weg 1 terug met bv de nieuwe android ontvangers zoals de Amiko A3
 
Helemaal mee eens.
Alhoewel de anderen ook nog nauwelijks interesse hebben.
Verzadiging lijkt toe te slaan.

 
Net voor dit doel is nu juist die Board sectie opgericht. Dus verplaatst naar hier, het is immers geen satelliet nieuws. :)

Ik neem aan dat je met "allemaal weg" niet bedoeld om ze helemaal te verwijderen, er staat immers nog een schat aan informatie in en er zijn nog zat mensen die nog met wat oude ontvangertjes klooien en dan info kunnen vinden.

Dat gezegd hebbende ben ik het er ook wel mee eens. We zouden bijvoorbeeld 1 sub forum kunnen maken "verouderde ontvangers" en ze daar allemaal naar toe verplaatsen, dan heb je maar 1 hoofdforum, scheelt best ruimte.

V.w.b. Android ontvangers zijn er daar m.i. te weinig van maar het is geen slecht idee de moderne ontvangers in een forum onderdeel te verzamelen. Er is nu eigenlijk geen goede plek om vragen over niet Dreambox HD ontvangers te plaatsen.

Dus kortom, verandering is een goed idee.
 
waarvan akte. Dank voor de suggestie
 
Geen dank, ga ik nu eens zo'n dingetje aanschaffen en kijken hoe dat werkt.
Inmiddels zijn ze er in single en combo te verkrijgen eerst maar eens een single bakkie binnenhalen
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan