free x tv zegt skycrypt vaarwel

H

hudson hawk

hallo mensen ik las op een board dat free x tv skycrypt van neotioncrypt vaarwel gaat zeggen en in viaccess en irdeto verder gaat heeft iemand anders dit ook vernomen lijkt me toch vreemde gang van zaken om de cam te upgraden kan je smardcard voor 40 euro krijgen om de cam te upgraden naar nieuwe codering wie gelooft dit ??? vanaf 1 juli zou de neotioncrypt uitgeschakeld worden
 
Nee daar weet ik niets van maar ik zou het ook wel een kl**e streek vinden als ze dat zouden doen.
Tenslote hebben ze belooft dat we met deze cam zolang als freextv uitzend konden kijken zonder extra kosten, en dan zouden ze het toch doen?
Op welk board heb je dat eigenlijk gelezen?
 
Ik denk dat je de update nodig hebt als je het inXworld pakket wilt, ze zijn op het ogenblik weer in de lucht.

Op de homepage staat:

JUNE 23, 4pm: Free-X TV is back to normal after maintenance work. Thank you for your patience.

beetje met de dag in de war denk ik.

Tevens staat er duidelijk !!!

The NeotionCrypt CA program developed by Neotion for Free-X TV decodes the signal at the heart of the processor, without ever needing a card or a subscription. There is no time or access limit to Free-X TV : you can enjoy the all movies forever once you have the module

das duidelijke taal
 
Letterlijk en figuurlijk een kut zender. Ben blij dat dat module nog een funkaartje slikt anders had ik hem al door de plee getrokken !
 
je het leuke is dat ze me gisteren een mail stuurde dat alles opgelost is maar die nacht waren ze weer op zwart tot nu toe
en die mail stuurde ze gisteren ochtend 11 uur toen stond alles zwart en hun maar zeggen alles is ok stelletje prutsers die gasten vooral die de codering in de gaten moeten houden
zielug zooit en inderdaad letterlijk en figuurlijk een kut/balle zender
 
Icecrypt met levenslang No-Zap

Betekend dit als de cam niet meer werkt dat je hem terug kan brengen en je je geld terug krijgt ????
 
kijk mij er niet op aan dat er op andere boards dit soort berichten staan he ik zeg alleen wat ik gelezen heb ergens anders
ik geloofde er ook niks van maar ja levenlang free x tv dan moeten ze er wel in zitten zeg ze staan vandaag donderdag24 juni zins gisteren nacht weer op zwart zelfs helemaal niks op dat kanaal zelfs geen geluid losers daar
 
o mensen het is dus waar ze gaan neotioncrypt echt vaarwel zeggen lees maar op hun site als je hun wil blijven ontvangen dan moet je een kaart aanschaffen voor 40 euro en dan krijg je de andere 2 kanalen die ze hebben er ook bij ik denk dat free x tv lekker helemaal kan oprotten van de satteliet wat vinden jullie
 
ombouwen voor full x
 
Ook de Kroot en Hudson Hawk hebben nu de 4 in 1 in de Jokercam geprogt. Bye Bye free X tv, het was toch al een bagger kanaal.
 
FreeXTV draaid nog steeds op de 4 in 1 versie...

Even een nieuwe frequentie scan doen, op hotbird.

12.207MHZ H 27500 3/4

Met dank aan satjack.
 
ik zou zeggen allemaal free x tv een mail sturen dat ze een stel oplichters zijn
 
SECURITY UPGRADE INFORMATION :

Free-X TV is in the process of upgrading its encryption system due to the recent security breaches and technical outages we have experienced. We are aware of the inconvenience caused by the instability in the scrambling and have been working to come up with a solution that will be easy to use and professional.

In our constant effort to improve our channel, Free-X TV now introduces an upgrade card which will be available over the next 8 months to our current viewers. Free-X TV will continue broadcasting on the same frequencies and this card will work with the current CAMs and IRDs. It is an easy one-step upgrade: viewers only need to get equipped with our upgrade cards before the end of the year 2004 (July on Astra, December on Hotbird), when we will switch off the current scrambling system.

The security upgrade will provide our viewers with a better comfort of use through an improved stability ? no more image freeze or long blackouts. Current viewers will continue enjoying Free-X TV as before ? with a plus: because we have to ask you this effort, we will offer two additional 24/7 adult channels on the upgrade card. X-Dream TV and Backroom will be included.

In other words, we do not only upgrade the security of our channel, but also the pleasure of our viewers.

More information on getting the upgrade card



INXWORLD: THE NEW WAY FOR GETTING FREE-X TV

InXworld, the adult TV center launched recently by Free-X TV is the best way for new subscribers to receive Free-X TV. InXworld offers three quality adult channels, three times the pleasure for only 69 euros per year. That's for all 3 channels!! Visit www.inxworld.de or www.cardmania.it for more details. (Available on Hotbird, a rescan of your hardware may be necessary at the time of the change in channels.)
 
WHY AM I ASKED TO BUY AN UPGRADE CARD?

A a current Free-X TV viewer, you do continue to enjoy the rights to the channel. The technical upgrade we are putting in place only concerns the security and reliability of our signal. We are forced to admit that the too frequent run downs of the scrambling service provided by Neotion (35 this year and counting!) make the channel difficult to enjoy. We strive to provide you with the highest quality service so we decided to upgrade our scrambling system. Because Free-X TV remains a subscription-free channel, we ask you to participate in the upgrade by buying a card. In return, we offer our two newest channels for free for two years.

HOW MUCH DOES THE UPGRADE CARD COST ?


The upgrade card now available will cost you 39 euros (retail). The card will become indispensible in July for Astra viewers and in December for Hotbird viewers. We are glad to offer you in return two additional 24/7 hardcore channels, X-Dream TV and Backroom (both available on Hotbird) for two years, for free. Of course, the two years only start when you first use the card.

You can purchase the card online on www.freex.tv or contact us for it.


I USED A CLOSED MODULE TO RECEIVE FREE-X TV. HOW CAN I USE THE CARD?


Free-X TV upgrade cards do require an open Common Interface module to work. Therefore, for all closed module users, we have a special offer: the card plus a CI module for 50 euros. Please send us an email for all the details of this special exchange offer.
 
Ach ja, voor 39 euro, 2 zenders erbij, En de films zouden dan van betere kwaliteit zijn....

Tsja wat is dan oplichting...., gewoon een avond niet stappen en dan kan je weer kijken...

Ik heb trouwens ook al bijna 2 jaar met deze Freextv cam geken, kosten toendertijd 129euro, En als je nagaat hoeveel films ik heb gezien voor dit geld, dan mogen ze van mij de boel wel weer eens gaan vernieuwen, laat het me dan 39 euro kosten, als ik dan weer 1 jaar kan kijken, doe ik het ervoor...

GR Fred.
 
Ik wist niet eens dat er in dit genre betere films te krijgen waren
Zit echt niet op dat xworld te wachten, volgens mij is 1 van die kanalen een gay kanaal, en daar zou je dan ook nog voor moeten betalen...egg nie.... cam kan ook nog wel voor andere toepassingen gebruikt worden, dan inderdaad maar geen free x tv meer....spice platium is ook leuk, en anders hot x op hispa....moet je wel het contrast van de tv wat opschroeven, want deze films zijn volgens mij in de kelders van belgie opgenomen :)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan