Vind je dat meevallen? Nou sorry hoor, ik moet bijna met mijn gezicht op de monitor gaan hangen om te kunnen zien wat er op die screenshot staat.
Die screenshot had je je overigens kunnen besparen want uit mijn verhaal had je al kunnen opmaken dat ik screenshots gezien had, en die waren nog betere kwaliteit zelfs dan die jij nu geplaatst hebt.
Het blijft flut.
@Wing39: Misschien dat het in realtime nog wel enigszins meevalt, maar je moet gewoon geen zwarte letters op een vrij donkere grijze achtergrond willen hebben.
En nogmaals, het is totaal oninteressant of er een paar mensen zijn die het redelijk tot goed kunnen onderscheiden, de maker van de programmatuur heeft het niet zo gemaakt en Microsuf moet zich gewoon niet met applicatiekleuren bemoeien. Dat is hun afdeling niet en mijns inziens schenden ze hiermee zelfs het auteursrecht van de applicaties.
Verder moet je er ook aan denken dat er een hoop mensen zijn met minder goede ogen en dan is zwart op een donkergrijze achtergrond gewoon not done.
We raken echter erg off-topic hier dus hierover graag verder discussieren in de Windows 7 thread in de computersectie, want daar gaat het er ook over.
V.w.b de zenderlijst... The Matrix was zo vriendelijk om zijn zenderlijst ter beschikking te stellen voor onze downloadsectie dus deze is daarin nu aanwezig.