freggels settings lijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

janblues

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
403
Punten
83
Leeftijd
73
Freggel ik krijg jouw lijst niet meer open in dreamset.

Komt hier uit de download.

Dat zou goed eens kunen Jan, er zit ergens een foutje in die file, ik heb hem even uit de download gehaald, zal hem wel eens nakijken tzt.

Je krijgt nog het heen en weer mij zo te zien:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

Ik had die van the matrix er altijd in want daar stonden de regiozenders onder de lijst van de nederlandse zenders.

Lekker makkelijk voor de vrouw.

Maar de site van the matrix ligt er uit.

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 20:27 uur ----------

Inmiddels een nieuwe lijst van the matrix gehad en dus ben ik voorzien.

Of Freggel maakt een nieuwe lijst. :)

;)

Nr.10

De nieuwe lijst van The matrix mag er zijn hoor.

Gewoon zap gemakkelijk.

Dat gaat voorlopig niet lukken denk ik, ben nu lekker aan het stoeien met W7. ;)

Welke versie heb je?

Ik had zo'n alles in 1 dvd gemaakt, alle versie's werken perfect en zijn ook nog NL.

Ben nu aan het spellen met mijn nieuwe telefoon[/url] die vandaag is binnen gekomen vanuit het verre China.

Volgende week ff een datum prikken voor de "snow after party"

;)

Nr.10

Laatst bewerkt door een moderator:
Nummer10, ik heb hier" windows 7 ultimate pliek 2009" , werkt voor nu feilloos.

Heb je de HD film al gezien?

Ziet er goed uit toch!?

;)

Nr.10

HD film?

Kijk even in de biblotheek bij video's, voorbeeld video's.

Suc6.

;)

Nr.10

Doen we. ;)

Maar we geraken veel teveel offtopic...

Nee hoor, want je nu weer tijd genoeg om een mooie settingslijst te maken met je W7.

:biggrin::biggrin::biggrin:

Nr.10

Misschien wel nummer10, maar ik ga er nu echt niet voor zitten, het was vannacht al laat genoeg, en als ik niet oppas dadelijk ook weer. :biggrin:

Dreambox zapt nu trouwens met de huidige lijst die erin zit ook lekker, gewoon naar je eigen zin aanpassen.

Ik ben benieuwd of alles werkt op Win7. Het is nameiljk bij toeval opgevallen dat bij Win7 het statusscherm van DCC klaarblijkelijk vrij donker grijs is zodat je goed moet kijken om de zwarte letters er op te kunnen zien.

Standaard is dat een lichte blauwe kleur.

Ben benieuwd of Dreamset en DreamboxEdit er goed op werken.

We kunnen natuurlijk ook aan the matrix vragen of hij hem hier in de download zet.

Kan freggel rustig aan doen.

Als BT dat ook goed vind natuurlijk.

Ben benieuwd of Dreamset en DreamboxEdit er goed op werken.
De zwarte letters zijn in mijn ogen goed zichtbaar BT, het schermpje is idd grijs.

De andere 2 genoemde programma's werken zo te zien ook.

@Janblues: Dat heb ik toevallig al gisteren gedaan, dus ik wacht rustig Matrix zijn antwoord af.:)

@Freggel1: Nou ik heb er screenshots van gezien, misschien dat het voor jouw ogen goed genoeg is, maar het is gewoon knap waardeloos en veel te donker.

Ik vraag me sowiezo af waarom Windows 7 (wellicht ook Vista?) zich opeens gaat bemoeien met standaard kleuren en er dus opeens kleuren wijzigen van applicaties waar het OS zich helemaal niet mee bezig behoort te houden. Op die manier gaat de bemoeienis van Microsuf wel heel erg ver.

Hoi BT, het zou ook wellicht aan het formaat van de screenshots kunnen liggen, want ook bij mij op W7 zijn de letters prima te lezen als ik er mee werk.

Maar Microschoft bemoeit zich inderdaad met dingen die ze niet aangaan.

Werkt e.e.a. ook in Ubuntu?

Dan kunnen we die beter gaan gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan