Fun4 kaart .......

NvBgm

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
22 aug 2010
Berichten
773
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
68
Heb vorige week een Fun4 kaart ( AT90S8515 + 24C256 ) gekregen van iemand die er geen raad mee wist.

Kan iemand uitleggen wat de voordelen zijn t.o.v een funkaart met ( AT90S8515 + 24C64 ) ??

Dat de eprom kleiner/groter is weet ik wel maar graag zou ik willen weten of ik hiermee en dan met de juiste files meer uit de Nokia MM9500 kan halen dan met de 64 eprom.

 
Ik heb mij laten vertellen dat er op dit moment geen files in omloop zijn die meer dan 64k bevatten.

En volgens mij zijn er, op het geheugen na, geen voordelen ten opzichte van de 64 k kaart.

De snelheid word door de processor bepaald, en het geheugen is enkelt opslag.

Dit is wat ik van de Funkaarten weet.

 
Ok Drz dan kan ik hem in ieder gaval nag wel als 64k type gebruiken. Nee ik zat te denken aan het poolse Nagra gebeuren maar daar zul je misschien ook wel een snellere proc. voor nodig hebben dan alleen wat meer geheugen.

 
Hoi.

Dat ben ik aan het proberen op de atmega 163 maar die kaart geeft geen kik in de ontvanger, terwijl hij het in de programmer met cardwizzard gewoon lijkt te doen.

Ik weet daarom ook nog niet of polsat werkt daarop.

 
hallo,

er bestaan wel files voor een fun4 , namelijk de autorol op nagra voor via digital en tvcabo.

men moet wel in het bezit zijn van een magic module.

groeten

steven94

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan