geen ASTRA 3 ?...

Chrisjan

Sr. Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
83
Ik heb praktisch geen ontvangst , noch met mijn Dreambox 7020, noch met mijn Dreambox 7025 voor AStra 3...Beschik over een "frontwaver" en heb dus de 4 satelieten (astra 1, hotbird,thor en Astra 3) ingebracht...Heb nochthans voldoende signaal maar er worden voor de Astra 3 maar enkele transponders gescand ,heb dan slechts 13 kanalen....
Wanneer ik dan bij de boeketten op de "groene knop "druk voor het overzicht vd satelieten, staat enkel Astra 1,Hotbird en Thor vermeld...Dus Astra 3 niet....
Zo wie kan mij helpen?..Wat doe ik fout of wat moet ik doen?...En waar vind ik dit dan?...
1000 x thanks

Hoe heb je je lnb configuratie ingesteld?
Menu->setup->service searching->satellite configuration?

Weet niet hoe dat met de NL module heet maar zal wel ongeveer zoiets zijn als:
Menu->instellingen->zenders zoeken->satelliet configuratie of lnb configuratie.

Chrisjan;194798 zei:
Ik heb praktisch geen ontvangst , noch met mijn Dreambox 7020, noch met mijn Dreambox 7025 voor AStra 3...Beschik over een "frontwaver" en heb dus de 4 satelieten (astra 1, hotbird,thor en Astra 3) ingebracht...Heb nochthans voldoende signaal maar er worden voor de Astra 3 maar enkele transponders gescand ,heb dan slechts 13 kanalen....
Wanneer ik dan bij de boeketten op de "groene knop "druk voor het overzicht vd satelieten, staat enkel Astra 1,Hotbird en Thor vermeld...Dus Astra 3 niet....
Zo wie kan mij helpen?..Wat doe ik fout of wat moet ik doen?...En waar vind ik dit dan?...
1000 x thanks

Ja, hoor dat heb ik allemaal perfekt uitgevoerd.....maar toch blijft het euvel bestaan...nu ja verder zoeken...Iemand vertelde mij dit te doen via de "settingslijst van Pet 1-2-3".....Nu we zien wel...in alle geval..thanks!

update je satellites.xml eens

Het lijkt er meer op dat je de lnb voor astra3 niet goed hebt afgesteld.
Tenminste als hij met scannen van astra3 niet veel vindt.
Of er is een hardware probleempje op die lnb.

Grtz.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan