Geen beeld meer?

B

BiG_G

Heren,

Gisteravond besloot onze Dreambox 7000 geen beeld meer af te geven. Het leek er op dat ik een activatie signaal had gemist. Ik had een tijdje geleden PLI jade erop gezet, en die was niet naar tevredenheid, dus eigenlijk een uitgelezen kans om meteen Gemini erop te zetten.
Gemini met CCcam (de laatste) en activatie signaal aangevraagd, dream op SBS6 gezet...
Daarna maar naar bed gegaan. Vanmorgen nog steeds geen beeld, en weer een activatie signaal aangevraagd, telefonisch dit keer. Uur wachten, geen beeld.

Ter verduidelijking:
Kaart zit in onderste slot met chip naar beneden.
CCcam 2.1.0

Kan het zijn dat ik iets gemist heb? Of is m'n dreambox naar de klote?

Heb je een nieuwe kaart van Canal Digitaal?
Probeer eens een oudere versievan CCcam bijv. 2.0.11 of 2.0.9

Hmmm,

Na veel pijn en moeite via Blue.panel 2.0.11 gedownload, spul even laten staan op SBS6.
Helaas...
Echter, ik kreeg dat netwerk verhaal wat lastig op gang. Het lijkt wel of processen veel trager lopen dan zou moeten. Bij het aanloggen via TELNET, komen er een paar keer "No route to host", daarna weer "gewoon" contact, echter verloopt het inloggen byzonder moeizaam. Het is me zelfs nog niet gelukt om volwaardig in te loggen.

Nu wordt ik gek!
Entitlements geeft me:
card reader /dev/sci0
no or unknown card inserted

card reader /dev/sci1
no or unknown card inserted

Gisteravond had ik gewoon beeld!?!

Ik heb een soort gelijk probleem

In de dream 7000 Gelijk beeld met de nieuwe kaart (cccam 2.09)
De nieuwe seca3 in de dream 800 (cccam 2.0.1.1) en geen beeld

Raar... Ik las wel op huts dat leden daar met c+ hebben gebeld en toen de elende over was

Heren hier hetzelfde gehad afgelopen vrijdag even gebeld even gevloekt en kaart staat weer aan doe even als je een nieuwe kaart hebt een heractivatie ze zetten namelijk alle kaarten uit het wordt tijd dat we eens actie gaan ondernemen...

Dus iedereen moet bellen?

De helpdesk oid? Ik kreeg automatisch een activatiedinges... Maar dat heeft geen soelaas geboden.

Kennelijk...
Vond dit op dat andere board:
Origineel bericht van: Harmpie
Hier op mijn Dreambox 7000 sinds gisteren geen beeld meer, kaart staat op 01-07-09,maar noppes ,cccam 2.0.11 cam en release 4.60, het heeft de afgelopen 4 weken gewerkt met de nieuwe kaart , hopelijk komt dream multimedia met een interne update..heb 2 kaarten met familie abbo, beides niks,met een CI Magic Module heeft het enkele uurtjes gewerkt nu ook niet meer.

Dream Multimedia komt zeker niet met een update.
Gewoon ff bellen en laten heractiveren, wat is het geval:
Veel van de nieuwe kaartjes staan nog niet geregistreerd op naam ( wat CDS ook beweerd het is gewoon een feit), daardoor ontvangen ze geen update signaal, die datum van 1-7-2009 zegt nix dat is gewoon dat de kaart 3 weken opstaat. Jouw kaart had een update moeten krijgen naar 30-4-2009 maar omdat ie niet geregistreerd staat zit ie niet in de update cyclus.

Je kan dit ook zelf checken door in te loggen op de cds site dan zie je vanzelf welke kaart(-en)/serienummer(-s) er op jouw naam geregistreerd staat.

Eindelijk weer beeld.

Na de zoveelste keer ACTIVEREN en geduld (naar bed gegaan) hadden we weer beeld.

Te laat gelezen BiG G idd daar kwam ik achter ( ook metmijn eigen kaart )

Eerste keer dat ik belde werd de kaart geactiveerd ( na 2 uur geen beeld ) 2de keer werd een heractivatie en toen binnen 10 sec beeld en 7 emm's

Ik zit me een beetje in te lezen, heb nl al een tijdje weinig gedaan met de DREAM, om 2 dmetjes erbij te kopen.
Een DM600 en een 7020 voor op de slaapkamers. Maar als dat geneuzel wat ik lees op diverse sites waar is, dat je met de SECA3 niet meer kan sharen, dan denk ik dat ik nog ff wacht...

Ik zie dan geen meerwaarde in de prijs die ik dan moet betalen tegen de kabeldiensten van CAIWAI...

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan