Geen Bouquets meer bij nieuwe installatie

bert50

Addicted Member
Lid sinds
16 aug 2002
Berichten
1.440
Waarderingsscore
0
Punten
0
Zoals jullie zien heb ik een DB500HD, deze is vandaag gecrasht, jammer maar kan gebeuren.

IK heb er toen een nieuw image opgezet , versie dreambox-image-dm500hd-20120727.nfi.

ALs deze voor de eerste keer opstart heb je ergens de mogelijkheid om voor Favourites te kiesen, volgens mij heb ik daar Nee gekozen. Het gevolg daarvan is dat je ook geen Favouriten meer tezien krijgt. Als je dan Dreambox Webcontrolle opstart blijken ze er allemaal te zijn, maar niet op de dreambox, daar staat alles door elkaar, wat redelijk vervelend is.

Kan ik daar na de installatie nog iets aan doen, want een herinstalatie is geen optie. Alles draaid nu goed behalve de Favourites.
 
Bert er zit in het menu bij instellingen-extra ergens de optie om bouquets aan en uit te zetten.
 
@Crazymotha je hebt gelijk en dat heb ik ook gevonden en aan gezet.
Helaas werkt het niet meer zoals eerst, als ik vroeger op de Bouquet knop drukte kreeg ik mijn Bouquets te zien. Nu moet ik extra hadeling verichten, eerst op de Bouquet knop, dan zie ik de kanalen in het Bouquet, maar als ik dan op de Blauwe knop druk krijg ik wel mijn Bouquets te zien.

Ik kan hier mee werken, ben blij dat ik weer mij Bouquet gevonden heb.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan