geen grote tegenstanders gelukkig voor oranje.

F

format c:

Nederland speelt op 15/16 en 18/19 november play-offwedstrijden voor het EK 2004 tegen een andere nummer twee uit de kwalificatiepoules. Daar er bij die nummers twee grote namen bij kunnen zitten, werden deze wedstrijden gevreesd. Het zou echter weleens kunnen zijn dat de UEFA een handje gaat helpen.
Op haar vergadering van komende woensdag en donderdag in Bratislava gaat de Europese bond namelijk de formule bespreken voor de play-offs. Er wordt dan waarschijnlijk een besluit genomen bepaalde landen te plaatsen, zodat die elkaar niet kunnen treffen. Daarmee is het vrijwel zeker dat Nederland, dat waarschijnlijk geplaatst wordt, mogelijke tegenstanders als Duitsland, Itali? of Engeland gaat ontlopen.
Naast Nederland is Slovenie ook al zeker van een plaats in de play-offs. De overige acht worden op de laatste speeldag van de kwalificatieronde (11 oktober) bekend.
laten we toch maar hopen dat het elftal het beste er van gaat maken.
ik weet het elftal is niet al te best,er moet meer nieuw jong talent in komen,maar als hart voor oranje,zal ik duimen voor een goede afloop.
(allemaal toch!)

Als ze zich al plaatsen dan komen ze niet verder dan de eerste ronde als dit team met 4-4-2 blijft spelen en Davids geen valium krijgt.

Rolo

Ik hoop en dat meen ik serieus dat het "Oranje team" zich NIET kwalificeert.

ik hoop wel dat oranje zich kwalificeert zonder oranje is het niets aan. Ik hoop niet dat ze playof tegen turkije moeten spelen want dan liggen ze er zekerweten al uit :biggrin:

waarom gooien ze er geen jong talent meer in.
er zijn toch nog genoeg goede jonge spelers in ons kikkerland.
toen bergkamp en kluivert in de begin jaren er in kwamen ,speelde ze ook de sterren uit de hemel.
en nu?

Als ze willen kunnen ze het!!!!!!!

Ze moeten gewoon eens als team leren voetballen!!!!!

En eens niet zo naar de centen kijken die ze krijgen!!!!!

Gewoon voor het volk spelen, want het volk is er ook voor oranje, maar oranje op dit moment niet voor het volk!!!!!

Dat is wat ik er van vindt, kijk maar naar de jaren 70.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan