Hoi quincy.
Je hebt me een PM gestuurd in verband met multiboot.
Daar is niets illegaals aan, of op een andere manier fout.
Dus kan dat onderwerp gewoon openbaar besproken worden, want wellicht hebben anderen daar dan ook wat aan.
Als eerste wijs ik er nogmaals op dat ik gebruik maak van een andere ontvanger dan jij.
Ik gebruik een 7000 en in huize quincy staat een 7020.
Ik heb maar eens de specificaties van die 7020 opgezocht, omdat ik betwijfelde of alles wat in je log staat wel klopt.
Ik kan nergens vinden dat Enigma 2 op die box te gebruiken is.
Maar elders kan ik Enigma2 voor deze box vinden dus ge ik er nu van uit dat dat in je log ook klopt.
Ik heb even nagekeken hoe het ook weer zat, en gezien dat ik gebruik maak van FlashWizardPRO.
De versie die je in onze
download sectie (klik!) vind, is ook een PRO versie heb ik zojuist even nagekeken.
Daar kun je kiezen voor multiboot, waarna het programma verbindt met de box.
Je moet wel even opgeven welke hardware je op je box hebt aangesloten, de keuze is uit harde schijf (intern), USB stick of compact flash card.
Als ie dan geen multiboot vind, biedt ie aan om dat te installeren.
Het is alweer een hele tijd geleden dat ik daarmee aan de slag ben geweest, dus hoe dat precies gaat weet ik niet meer.
Ik weet dan ook niet hoe het programma om zal gaan met je bestaande images op de stick.
Misschien is het raadzaam om eerst even te testen met een andere stick (als je die hebt).
Overigens gaf je aan dat je altijd moet kiezen welke image je wil gebruiken.
Als dat nu nog steeds zo is, dan is de bootmanager dus wel degelijk aanwezig.
Want das precies wat die hele bootmanager inhoudt.