geknoeit

P

pepermint

Hallo

wilde wat proberen met mijn mastera 2 heb de kaart van adhome erin gestopt om hem eens in te lezen en te kijken hoe of wat, nu doet de kaart niks meer heb ik alles gewist of kan de mastera 2 deze kaart niet zien, of welke kaart het is,:dunno:

 
Vermoedelijk moet je een nieuwe kaart kopen, maar wat je zegt dat zal wel niet kloppen de kaart in een Mastera stoppen daar gaat de kaart niet van kapot.

Met welk prog heb je geprobeerd de kaart uit te lezen???

Bij Duwgati onder downloads staat misschien iets wat je kunt gebruiken.

Verder weet ik er ook weinig van het hobbyen met kaarten is al jaren voorbij.:cool:

 
zal wel niet kloppen de kaart in een Mastera stoppen daar gaat de kaart niet van kapot.
Echt niet? Zou het niet kunnen dat je de processor naar de haaien jaagt als je er met een verkeerde snelheid bijv. 6 mhz i.p.v. 3.5mhz op gaat werken?

@Peppermint: Ik had je ook gewaarschuwt in het andere topic dat je er niets mee zou kunnen, irdeto2 ligt niet over open dat je er iets mee kunt, dus feitelijk was het niet slim om het dan toch te proberen.

 
oke mijn idee was dus echt fout maar het kwaat was al geschiet, daarom mijn vraag was maar zoals ik al zei stuur hem wel op THKX Tiger

 
Nja, eerlijk gezegd... als ik hem had, had ik hem misschien ook proberen uit te lezen, met alleen lezen zou je niet zo vlug denken dat het kwaad zou kunnen.:)

Succes in elk geval met opsturen, hopelijk krijg je een nieuwe.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan