Geruchten digit?rk : cardsharing niet meer mogelijk?

D

DigiMustafa

Naar aanhoudende geruchten rondom Digit?rk wil ik hier toch een topic over openen.

Volgens vrienden heeft het er alle schijn van dat Digit?rk binnenkort naar een niet te kraken systeem overstapt. Cardsharing zal dan niet meer lukken.

Zoverre de geruchten. Hoe zit het met de werkelijkheid?

Niemand in mijn vriendenkring kan ook maar iets met zekerheid zeggen :(

Is er iemand onder jullie die een verhelderend dan wel toelichtend antwoord kan geven op het bovenstaande? Ik weet anders ook niet wat ik wel en niet moet geloven...
 
ik weet wel dat nova, met de nieuwe irdeto kaart bijna niet meer is te sharen.
hoe het precies zit weet ik niet je leest er maar weinig over.
de kaart accepteerd nog maar net de verschillende ecm`s van kanalen die hij met normaal zappen krijgt, is het meer (wat met sharen gebeurd) dan blokkeerd hij, dus er is wel zeker wat tegen sharen te doen.
gr blokker
 
blokker ook daar is al een oplossing voor wat ik heb begrepen .


groetjes jaap
 
Toevallig geen leden hier die Digit?rk kijken en iets meer m.b.t. het bovenstaande kunnen zeggen?
 
over nova heb ik wel wat kunnen vinden, je schijnt te kunnen sharen met 4 kanalen (sids of zo) komt er een vijfde dan blokt de kaart en moet een reset hebben.
je kunt wel maar 4 sids doorlaten en die dus sharen, als je dan met een stel andere afspreekt dat die de andere sids doen kun je toch nog sharen.
gr blokker
 
blokker1;211215 zei:
over nova heb ik wel wat kunnen vinden, je schijnt te kunnen sharen met 4 kanalen (sids of zo) komt er een vijfde dan blokt de kaart en moet een reset hebben.
je kunt wel maar 4 sids doorlaten en die dus sharen, als je dan met een stel andere afspreekt dat die de andere sids doen kun je toch nog sharen.
gr blokker


Leuk als je met een dm8000 meer dan 4 wilt opnemen en een andere wilt kijken dat gaat dus dan niet meer, wordt dan max 3 opnemen en 1 kijken anders wordt het aantal sids te groot.
 
Goed opgemerkt Guardian... Nova zit momenteel zelfs op 3 SIDs. Dat is eentje opnemen en eentje kijken. Twee opnemen en eentje kijken zit er dan niet in omdat je dan niet meer kunt zappen...
 
hoor net dat een nieuw abo,dus met nieuwe kaart al standaard vanaf fabriek met de box getrouwd is,dus om te sharen gaat dit niet meer lukken.
 
Hoezo niet....
Bovendien hoe weet de fabriek wat voor box je hebt...
Je bedoelt dat de kaart zich "koppelt" aan de ontvanger zodra je die kaart voor de eerste keer gebruikt.
Met RSA en je boxkey komt je toch een eind ;)
 
dan weet jij meer dan ik,leg eens uit.Ik zit toch aan een nieuw abo vast.Misschien het beste per pm,want alleen een kaart die gekoppelt is aan de box die ook weer meegeleverd wordt heb ik dus niets.Was een beetje moeilijk uit te leggen over de telefoon dat ik de kaart in mijn VU+ wilde stoppen,mijn duits is niet zo best.

gr. SE
 
Wij hebben ons laten vertellen dat als je een nieuwe digiturk kaart hebt, dus een kaart die nog nooit is geactiveerd, je deze moet activeren in de ontvanger. Je hebt dan wel de boxkey van je ontvanger nodig en de RSA key. Daarna start je een emulator op (bijv. CCcam) en zodra je op een gecodeerde zender, behorende bij het abonnement van die kaart, gaat staan wordt de kaart geactiveerd en kun je die dus in die ontvanger gebruiken.

Stop je de kaart in een andere, bijv ontvanger geleverd door digiturk (pace), en je activeert dan de kaart dan kun je die kaart alleen in die ontvanger van digiturk gebruiken en dus niet meer in een andere.

We zullen voor de zekerheid e.e.a. even navragen bij iemand die een nieuwe digiturk kaart (HD pakket) heeft werken in een dreambox (enigma2).
 
punt is dat ik gebeld werd door Digiturk voor verlenging van mijn abo_Omdat mijn kaart geactiveerd was in een digiturk ontvanger,kon ik hem niet meer gebruiken in een andere.Ik zou dus een nieuwe kaart krijgen,kosten €53,- plus weer een nieuwe ontvanger erbij en de kaart zou,zo werd mij verteld,weer aan de digiturk box gekoppeld gaan worden vanaf fabriek zoals zij het stelden.

gr.
 
Het blijkt dat je de kaart momenteel kunt laten hertrouwen met een linux box met hulp van xpcs (waar je normaal voor moet betalen) en een hexeditor.
 
Denk het niet,want kpcs is een betaalde kaart/proxy programma net zoals cardserverproxy,alleen deze kan ook kaarten lezen.

Het is bv een gecombineerde oscam/csp program meer niet.
 
Maagdelijke kaart laten activeren in een van je dreamboxen of vu en voila. Wellicht heb je extra gegevens nodig (boxkey,rsa)
 
eendenteam;212493 zei:
Maagdelijke kaart laten activeren in een van je dreamboxen of vu en voila. Wellicht heb je extra gegevens nodig (boxkey,rsa)

Ola eend...Hoe kom ik aan boxkey/rsa ? Kan je een hint geven aub.
 
Dit valt buiten de boardregels; helaas pindakaas.
 
fener;214767 zei:
Ola eend...Hoe kom ik aan boxkey/rsa ? Kan je een hint geven aub.

Ook daar heb je niets aan denk ik,want ze sturen attacks naar je kaart waardoor je kaart niet meer werkt.

En moet je weer met digiturk bellen om een nieuwe kaart of activatie.
 
eendenteam;212493 zei:
Maagdelijke kaart laten activeren in een van je dreamboxen of vu en voila. Wellicht heb je extra gegevens nodig (boxkey,rsa)

Ook dat gaat niet werken ze werken tegen woordig met een sidlocker
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan