Glasvezel

satshow

Sr. Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
385
Waarderingsscore
0
Punten
16
Leeftijd
55
Ik heb op het moment hier UPC dat omgedoopt wordt tot ziggo. Nu gaat er ook het 1 en ander wat veranderen omtrent tvzenders, mag geen schotel plaatsen hier, ben dus afhankelijk van de kabel of glasvezel.
Maar wat is nu een goede en stabiele aanbieder?

Ik zit zelf te denken aan vodafone en KPN, alleen deze heeft minder tv zenders dan vodafone.
Heeft iemand hier ervaringen mee?
Aangezien analoog vervalt bij de meeste glasvezelaanbieders wil ik dus 2 ontvangers hebben, ik weet dat die bij kpn in de prijs zit.
 
Waarom zou je vertrekken bij Ziggo?
 
Wel de tv zenders skyfy en 13street gaan verdwijnen per 1 juni voor het huidige UPC. Voor het huidige ziggo blijven die bestaan.
Na die zenders wordt hier best veel gekeken.
 
Maar UPC wordt toch Ziggo? Dan krijg je die zenders toch weer terug zo gauw het Ziggo wordt?
 
Uhmmnnn upc blijft upc alleen heet het straks Ziggo, Ziggo daarentegen is zijn hele tv platvorm om aan het schoffelen naar die van upc. En zijn nu al druk aan het migreren
 
Nee met skyfy zit het zo. Bij het huidige UPC lopen de rechten per 1 juni af en worden voor de UPC klanten stopgezet. Echter het huidige ziggo heeft een contract dat langer loopt dus de huidige ziggo klanten blijven deze gewoon houden na 1 juni.
Tenzij er nog een contract wordt afgesloten met het huidige UPC dan kunnen wij die uiteraard blijven bekijken.
 
Ja dat klopt The Matrix, het wordt dus Ziggo, met ook alle zenders van Ziggo er in, want inderdaad hoeven UPC abo's niets te doen maar wij Ziggo abo's moeten wel opnieuw de zenders gaan laten zoeken, maar er gaan geen zenders weg. De zenders worden samengesmolten, dat zou dus betekenen dat Skyfy nog steeds te bekijken is, ook bij voormalige UPC abo's dus.
Anders eens naar de klantenservice bellen of UPC de Ziggo zenders erbij krijgt. Kan het misschien ook eens navragen.
 
Ik kreeg 'n mail van ene Hans Blom die blijkbaar denkt dat ie met mij op school heeft gezeten, maar hier (gebied 8888)  wijzigt wel degelijk het e.e.a.

Citaat:
Wijzigingen per 1 april

?  Deze zenders gaan weg: France 2 en Rai Uno. Laatstgenoemde vervangen we door de zender Mediaset Italia.
?  Een greep uit de zenders die er bij komen: NPO Zapp Xtra, CCTV News, The Indonesian Channel, RTV-7 en 2M.
?  Gebruik je Interactieve Televisie? In onze grote On Demand catalogus stond voorheen een klein aantal gratis films en series. Deze komen te vervallen. Natuurlijk kun je nog steeds de beste films en series bestellen.
?  Er wijzigt een aantal kanaalnummers en radiozenders.
?  De Verrassingszenders, onderdeel van je Alles-in-1 abonnement, vervallen.
?  We voegen ook de erotische zender Meiden van Holland Soft toe. Je kunt hier een kinderslot op zetten. Hoe je dit doet, leggen we uit op ziggo.nl/zenderwijziging.
 
Ik heb vannacht een vraag gesteld hierover en vandaag een antwoord gehad van Ziggo webcare, daarin stond het volgende:
De medewerker zei alleen voor Ziggo te kunnen spreken.
Ziggo stopt niet met doorgeven van de zenders 13th Street en Syfy. We streven er wel naar om het tv aanbod van UPC en Ziggo waar het kan volledig gelijk te trekken. In aantal gevallen kan dit niet omdat afspraken met zenders niet gelijk lopen.

Gezien die laatste regel over de afspraken, kan het dus inderdaad zo zijn dat voor UPC abo's die zenders komen te vervallen.
 
Ik heb daarvan een mail gehad met alle zenderwijzingen, daar staat in dat 13th street en SyFY vervallen per 1 juni samen met E of zoiets. Daarentegen krijgen we per 1 april wel wat erbij zoals 100%nl tv, die heb ik nog niet als UPC lid.
 
Jammer. SyFy is wel een van de betere kanalen raar dat ze dan niet iets regelen. :(
 
Er staat bij dat het verdwijnt maar dat ze in onderhandeling zijn. Als ik me niet vergis is zoiets ook bij canaal digitaal geweest, die ging er toen ook uit daar. Mensen ook een hoop commentaar en een tijd later was die weer terug, tenminste dat heb ik ergens gelezen. Wie weet gebeurt dit dan ook bij het huidige UPC.

Maar goed waar de vraag eigenlijk over ging, heeft er iemand ervaring met glasvezel van vodafone, altijd handig een alternatief achter de hand te hebben.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan