Handleiding

T

tokkio

Leuke Gids voor de dreambox

--------------------------------------------------------------------------------

Klona heeft een leuke gids (soort handleiding) gemaakt voor de DreamBox. Wij hebben deze op de server gezet, zodat die altijd beschikbaar is voor onze lezers.

Je kunt de gids hier bekijken.

Het draadje met de link was al eerder hier geplaatst.

Blijft over de vraag van Tokkio waar wij geen antwoord op weten want we hebben geen DM500.

Hmmz... hopelijk iemand anders, ik heb er wel eentje maar momenteel geen tijd om het te checken/testen.

Hallo Tokkio,

Er staat hieronder: "Je kunt de gids hier bekijken". Maar ik kan klikken wat ik wil, er gebeurt niks.
Kun je mij aangeven hoe ik de gids kan bekijken en/of downloaden?

B.v.d.

Ishaak

tokkio;181010 zei:
Leuke Gids voor de dreambox

--------------------------------------------------------------------------------

Klona heeft een leuke gids (soort handleiding) gemaakt voor de DreamBox. Wij hebben deze op de server gezet, zodat die altijd beschikbaar is voor onze lezers.

Je kunt de gids hier bekijken.

Lees alle berichten in dit draadje. In het 3e bericht vind je de link

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan