handmatig

S

simply

hoe voer ik handmatig een kanaal toe aan me zederlijst op mijn dream

Je kunt in Dreambox edit een nieuwe zender toevoegen door op de rechtermuis knop te drukken en dan voeg nieuwe service toe te selecteren (je moet dan wel beschikken over de juiste parameters die voor die zender gelden zoals transponder en zender ID).

Of je kunt in de Dreambox een handmatige transponder scan doen onder service zoeken in de setup.

Of je kunt in de Dreambox een handmatige transponder scan doen onder service zoeken in de setup

vervang ik dan 1 kanaal naar keuze of verandert de hele lijst

Als je een handmatige transponder scan doet dan wordt het kanaal toegevoegd aan de lijst als deze nog niet aanwezig is en de lijst blijft verder het zelfde.

Je kunt het kanaal terug vinden in de grote kanalen lijst. Als je het kanaal hebt gevonden in de grote lijst dan kun je het toevoegen aan een willekeurig bouquet door in de kanalen lijst op het kanaal te gaan staan en vervolgens op de dreamknop te drukken.

dat wouw ik graag weten vriendelijk bedankt voor het beantworeden van mijn vraag

Zet de kanalenlijst in beeld. Ga met de pijltjes toetsen naar het kanaal wat je wilt verplaatsten. Druk op de Dream knop en je krijgt een scherm met verschillende opties en kies daaruit het "kanaal verplaatsen in huidige bouquet" of "kanaal verplaatsen naar een ander bouquet".

Pet123

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan