HBO MAX

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.495
Waarderingsscore
633
Punten
113
Leeftijd
74
Locatie
Een stoplicht op rood.

Introductieprijs​

Voor de vroege instappers wordt het HBO Max-abonnement zelfs nog aantrekkelijker. Wie in maart een abonnement koopt, betaalt voor het basisabonnement slechts €2,99 per maand. De introductieprijs van het uitgebreidere standaardabonnement is €3,99.
!!!WarnerMedia blijft het kortingspercentage aan klanten doorberekenen tot het lopende abonnement wordt opgezegd of wordt gewijzigd.!!!

Basis is 1 stream
Standaard zijn 3 streamen tegelijk
 
  • Leuk
Waarderingen: Peer
Klopt helemaal. Wel een beetje opletten want het liep storm vanaf moment nummertje 1.
Mijn ene dochter heeft betaald en het werkt nog steeds niet. De andere dochter volgde een "advies" van Facebook, betaalde een tweede keer en kreeg toen wel de link zodat het werkte. Dus die mag de klantenservice benaderen om het teveel betaalde weer terug te vorderen.

Verder schijnt het nogal wat problemen te geven met de NL ondertiteling hier en daar, voor diegenen wat er gebruik van maken.
Maar dat zijn kinderziektes die er vanzelf met de tijd wel uit gaan, het is immers net pas opgestart.

En laten we eerlijk zijn, 3 streams voor 3,99 per maand, dat is nog steeds geen geld voor wat er allemaal te krijgen is en wat er nog komt en dat voor altijd als je nu nog een lidmaatschap neemt.

Zitten leuke oude series bij, maar het schijnt ook dat de belofte er is dat er diverse films die nieuw in de cinema komen, de maand daarna in HBO Max te zien zouden zijn, dus ben benieuwd.
 
Ze mogen aanbieden wat ze willen en voor welke prijs ze willen.. €3 hier, €8 daar,en weer €7 daar… Ik ben een oude knar en gewend aan lineair TV. 3 jaar geleden had ik alles onder 1 noemer voor 1 prijs. Nu is dezelfde prijs er nog steeds, maar het aanbod is verschaald. Wil ik terug naar mijn kanalen van 3 jaar terug dan ben ik € 26 duurder uit, Dat vertik ik dus… Het lijkt wel of het de mensen het helemaal niet interesseert wat het extra kost en abonneren bij bosjes.
 
3 jaar geleden had ik alles onder 1 noemer voor 1 prijs.
Wat was dat dan? Want dat heb ik nog nooit mee gemaakt, behalve bij IPTV dan, maar dat is niet bepaald legaal.
Neflix is er al jaren, apart betalen, net als Videoland en andere streamingsdiensten.

Het interesseert de mensen wel wat het extra kost, maar ze hebben vermoedelijk geen zin meer in de reclame bij al die commerciële zenders en dat is de reden dat ze dan liever streaming nemen. Fatsoenlijk wat te kijken en zonder die storende reclame.
Alleen vergeten ze dan het TV pakket wat minder te zetten. Van de andere kant forceren de ISP's het ook wel op zo'n manier dat je toch duur uit bent als je beetje TV nog erbij wilt.

Maar alles onder 1 noemer voor 1 prijs? Ben ik wel eens nieuwsgierig naar wat dat dan geweest moet zijn?
 
nou @Black Tiger
discovery weg bij canaal
leuke programma's van rtl naar video land (al zag ik dat de verraders weer terug komt op rtl hopen dat dat de hele serie is)
kijk is niet gratis meer na een week.
disney trekt veel weg bij de lineaire zenders.
en wat hier gebeurt "kost maar x in de maand das niks!" en onder tussen... dus snap @mimisiku wel
al zijn hier in het noorden wel veel mensen die met stream stoppen want rook signaal is sneller
en JA dat is nog steeds zo!
internet op het platteland is niet zo vanzelf sprekend.
 
Het is maar een tip en geen verplichting. Als je het overweegt dan is 3 of 4€ spotgoedkoop en vele malen goedkoper dan bij je TV levrrancier een legale abo op filmnet. Met zeer oude films en herhalingen.
 
FilmNet heb ik al jaaaaaaaaaren niet meer... Film1 overigens ook niet meer
 
Wat was dat dan? Want dat heb ik nog nooit mee gemaakt, behalve bij IPTV dan, maar dat is niet bepaald legaal.
Neflix is er al jaren, apart betalen, net als Videoland en andere streamingsdiensten.

Het interesseert de mensen wel wat het extra kost, maar ze hebben vermoedelijk geen zin meer in de reclame bij al die commerciële zenders en dat is de reden dat ze dan liever streaming nemen. Fatsoenlijk wat te kijken en zonder die storende reclame.
Alleen vergeten ze dan het TV pakket wat minder te zetten. Van de andere kant forceren de ISP's het ook wel op zo'n manier dat je toch duur uit bent als je beetje TV nog erbij wilt.

Maar alles onder 1 noemer voor 1 prijs? Ben ik wel eens nieuwsgierig naar wat dat dan geweest moet zijn?
Daarmee bedoel ik dat ik voor die €40 gewoon de zenders had die ik wilde. Discovery, Ziggo Sport met F1 e.d. Niets illegaal dus....
 
discovery weg bij canaal
Bij Ziggo is ie er nog steeds. Dus dat is iets tussen CD en Discovery dan.
leuke programma's van rtl naar video land
Welke programma's? Want tot nu toe zeg ik wel dat je bij Videoland eerder verdere afleveringen kon kijken, maar de meeste leuke series dus wel gewoon per week op RTL werden uitgezonden.
kijk is niet gratis meer na een week.
disney trekt veel weg bij de lineaire zenders.
Kijk en disney zijn twee aparte streaming programma's en horen al doende niet onder "alles onder 1 noemer voor 1 prijs".

Hoe dan ook... stel dat je met TV zou stoppen, heb je met een abo op Netflix en HBO Max en Videoland en Disney bij elkaar veel meer TV met heel veel meer films en series voor nog altijd minder geld dan een TV abo bij Ziggo met wat zenders er op.

Wat moet die noemer dan zijn? Canal Digitaal? En wat is dat "alles" wat er nu dan niet meer is? Want dat was wat ik mij afvroeg eigenlijk.

Ah we waren tegelijk aan het schrijven.
Daarmee bedoel ik dat ik voor die €40 gewoon de zenders had die ik wilde. Discovery, Ziggo Sport met F1 e.d. Niets illegaal dus....
Dat maakt het wat duidelijker. Maar Discovery is er nog steeds bij Ziggo. Ziggo Sport is er ook nog steeds. Kreeg nu zelfs een aanbieding voor het volledige sport pakket voor 6 maanden gratis zonder verplichtingen.
V.w.b. het verdwijnen van F1, daar kan Ziggo niets aan doen. Wie het meest betaald.... op die manier is RTL een aantal jaren geleden ook de F1 aan Ziggo kwijt geraakt. En nu Ziggo aan Viaplay. Die verkoop van F1 uitzendrechten is al iets wat vele jaren speelt, veel langer dan 3 jaar.
 
minder geld dan een TV abo bij Ziggo
moet je wel internet hebben wat ook nog snel genoeg is.
Bij Ziggo is ie er nog steeds.
niet iedereen kan ziggo krijgen zeker niet als men al op canaal zit met een reden.
Welke programma's?
de verraders bv
eerste wel op rtl alleen nabespreking en extra niet 2e alleen eerste aflevering de rest op video land

kijk is allen de 1e week na uitzending gratis daarna betalen dus als je om wat voor reden dan ook te laat bent met een serie (bv omdat ze de uitzend tijd veranderen door dat &#%%# voetje bal prut) heb je een stuk uit je serie.
wat disney betreft die heeft alles op hun eigen platvorm ipv lineair.
 
moet je wel internet hebben wat ook nog snel genoeg is.
Dat hebben de meesten wel want met 40 mbit heb je al ruim genoeg.

V.w.b. Ziggo ging het mij even om wat Mimisiku schreef en hij heeft dus wel Ziggo. Dat andere providers om welke reden dan ook stoppen met doorgifte is mij ook niet bekend.

Inderdaad is dat met De Verraders BV puur en alleen een truuk van RTL om meer abo's op Videoland te krijgen door het tweede seizoen uitsluitend bij Videoland te geven. Dat zou voor mij al een reden zijn om juist geen abo te nemen. Vermoedelijk zal het op een gegeven moment toch wel op TV komen. Maar dit is nu het nadeel als een bepaalde TV zender ook een streamingsdienst erbij heeft. Dat zie je ook bij NPO terug. NPO Plus is betaald, en feitelijk is dat niet juist want NPO wordt hoofdzakelijk betaald uit gemeenschapsgeld. Dus feitelijk zouden die geen betaalde dienst mogen verstrekken.

Linaire uitzendingen worden steeds meer uit de tijd. Analoog zijn we al zo'n beetje kwijt. Nu is het digitaal en straks is het alleen nog via internet en niets lineair meer misschien, wie weet. Ben zelf wel een voorstander van methodes waarbij je zelf een pakketkeuze kunt maken en aan de hand daarvan dus je abo samen stellen. Maar dat gaat er niet komen want dat zal niet gunstig zijn voor de weinig bekeken zenders die men dan ook moet leveren.
 
Dat hebben de meesten wel want met 40 mbit heb je al ruim genoeg.
wil jij 9679ve huisnummer 4 bv ff door een adsl aanbieder trekken?
of 9695hn ook huisnummer 4 kun je helemaal lachen (er ligt geen glas, wat er wel licht is een ziggo die niet lekker is een kpnlijntje die max 9 mbit haalt als het niet regent)
kan je nog wel meer geven als het moet.
welkom op het platte land!
leuk wonen hoor niets mis mee maar ontsluiting van dit soort gebieden zowel digitaal als openbaar transport... euh..
De Verraders BV puur en alleen een truuk van RTL om meer abo's op Videoland te krijgen door het tweede seizoen uitsluitend bij Videoland te geven. Dat zou voor mij al een reden zijn om juist geen abo te nemen
zelfde hier
Vermoedelijk zal het op een gegeven moment toch wel op TV komen.
tot op heden nog niet
seizoen drie dreigt wel op lineair te komen

NPO Plus is betaald, en feitelijk is dat niet juist want NPO wordt hoofdzakelijk betaald uit gemeenschapsgeld. Dus feitelijk zouden die geen betaalde dienst mogen verstrekken.
tja
Pauw en Matthijs moeten ook betaald worden

methodes waarbij je zelf een pakketkeuze kunt maken en aan de hand daarvan dus je abo samen stellen. Maar dat gaat er niet komen want dat zal niet gunstig zijn voor de weinig bekeken zenders die men dan ook moet leveren.
op zich geen gek id en wat betreft de weinig bekeken zenders een minimale afname inbouwen is misschien optie
 
wil jij 9679ve huisnummer 4 bv ff door een adsl aanbieder trekken?
Op elke situatie zijn wel uitzonderingen te vinden.
Op die postcode en nr. kan ik bij de vergelijker pakketten van 50 en 100 mbit vinden. Idem voor die andere postcode. Als er 100 mbit is zal er wel iets meer dan 9 mbit over blijven. Misschien ook niet, maar zoals gezegd, er zijn altijd wel van die plekjes. Maar daar ging het statement en de vraagstelling niet over. ;)

V.w.b. de verraders is het natuurlijk wel heel apart dat ze seizoen 2 dan achter de betaalmuur zetten en seizoen 3 niet.

Pauw en Matthijs krijgen overigens sowieso hun loon wel, ook door ons allemaal betaald trouwens.

en wat betreft de weinig bekeken zenders een minimale afname inbouwen is misschien optie
Dan gaat het weer lastig worden. Want ik hoef geen Turkse en weet ik wat voor andere zenders. En het zal veelal om dat soort pakketten gaan wat nauwelijks afgenomen wordt, maar wel belangrijk is voor een groep mensen.

En de winsten he... Ziggo houdt niet voor niets de prijzen en pakketten dusdanig dat het weinig interessant is om bij hun TV af te nemen en elders internet, tenzij je vrijwel niet op neemt.
 
@sat-ed
Winschoten moet geen probleem zijn toch ?
G5 voor thuis dan? Alhoewel Wedde valt ook in een wit gebied:ROFLMAO:
 
@Guardian
die eerste is op een klein industrie terrein, bedrijf en wonen
daar zijn wij een aantal jaren terug bezig geweest nieuw te bouwen maar dat liep spaak op (bijna) geen internet
g4 ondersteunende modems waren er toen nog niet maar dan nog vraag ik me af of dat voldoende is.
zo kwamen er er ook laatst nog achter dat in Stadskanaal het zelfde probleem zit.
welk bedrijf is tegenwoordig geen normaal internet nodig?
Alhoewel Wedde valt ook in een wit gebied
zijn veel meer plekken Beerta is een stuk daar is helemaal niks.
 
@sat-ed Misschien interessant om eens te proberen. Een vriend van me woont net buiten Maastricht op een boot. Tegenwoordig valt dat net binnen de gemeente. Maar hoe dan ook ligt daar alleen nog antieke koper kabel van KPN.
Om welke reden dan ook is ie nooit hoger gekomen dan 6 mbit en de laatste jaren ging dat zelfs terug tot 3 mbit. Op dit moment heeft hij "internet buitengebied" en zowel KPN alsook T-Mobile bieden dat aan als het goed is.
Dat zal het 5G voor thuis zijn waar Guardian het over heeft. Maar hij is zo blij als een vogel want hij haalt nu zelfs iets meer dan 20 mbit.

Als het daar een bedrijvengebied is, dat is vervelend dan inderdaad, wel raar dat dit nog niet verbeterd is. Maar hier dichtbij in Stein zit ook zo'n bedrijvengebiedje waar op bepaalde plekken de snelheid belabberd is.
 
via mobiel is ook niet altijd mogelijk
maar goed gaat net als openbaar vervoer en de normale wegen en dus ook de digitale snelweg
deze zijn op bepaalde plekken in het land verre van aanwezig.
ik hoop dat er eindelijk mensen wakker gaan worden en dit gaan realiseren want laten we wel wezen van onze overheid hoeven we niets te verwachten.
 
Van onze (R)overheid hoeven we inderdaad niets te verwachten. Ben al blij dat KPN eindelijk besloten heeft om glasvezel verder uit te gaan rollen, dat heeft dik 10 jaar stil gelegen hier. Hopelijk gaat dat op andere plekken waar zo weinig is ook gebeuren. Er maken immers meer providers van die glasverbinding gebruik.

Overigens is Ziggo aan het weggeven nu. We hebben een brief voor 1 jaar gratis ESPN, maar ik kijk nooit voetbal. Verder 6 maanden gratis alle Ziggo sportzenders en vandaag 6 maanden movies & series XL gratis, die hebben we wel beiden geactiveerd.
Ze worden toch bang daar voor overstappers lijkt het.
 
En laten we eerlijk zijn, 3 streams voor 3,99 per maand, dat is nog steeds geen geld voor wat er allemaal te krijgen is en wat er nog komt en dat voor altijd als je nu nog een lidmaatschap neemt.
Ik ben aan het twijfelen geweest om HBO MAX te nemen. Vorige week zag ik die aanbieding voorbij komen, maar ik heb al Netflix. En om nou 2 streamingsdiensten te nemen.... Er zijn namelijk ook nog andere streamingsdiensten zoals Disney en Prime.
Update van vandaag: Ik heb het HBO MAX abonnement toch maar wel afgesloten, die "korting van 50% zolang je lid bent" aanbieding vond ik toch wel de moeite om mee te nemen,
 
vond ik toch wel de moeite om mee te nemen,
Ja he? Overigens misschien is het delen van een abo een optie? Het iets duurdere abo van HBO Max heeft net als dat van Netflix, Prima en Videoland meerdere streams. Dus als je met 3 mensen bent, bijvoorbeeld, zit je uiteindelijk toch best goedkoop.
En het is weinig geld, als het niet bevalt kun je het altijd nog opzeggen. Ben benieuwd wie straks de meeste en beste zaken heeft want met name Netflix, Disney en HBO Max proberen elkaar flink te beconcurreren.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan