Heb je het ooit zo zout gegeten??

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Waarderingsscore
929
Punten
113
Leeftijd
75
Geweldig land hebben we toch, Buienradar daar kun je op zien wat voor weer het wordt over 15 dagen en dat klopt redelijk.

Binnen enkele dagen 100 miljoen ingezameld voor de ramp in je weet wel .

Een beetje stooizout op de kop tikken , nee voorraad beheersing is ver te zoeken hier in dit pokkenland. Liever miljoenen uitgeven aan zorg door alle botbreuken, uitrukkende ziekenwagens, kapotte autoos en niet te vergeten de kosten die werkgevers kwijt zijn door die ongevallen en laatkomers.

Een emmertje JOZO op voorraad ho maar.

Heb je het ooit zo zout gegeten??????

Inderdaad en dat voor een van de grootste zout producerende landen.
Frisia kan niet meer produceren en Aczo wel maar kun contract is afgelopen zeggen ze.
Nu dacht ik maak dan een nieuw contract toch? Maar het schijnt dat ze niet zo slim zijn.
Of te duur he? Gemeente Leek hier zit ook zonder die hebben wat uitgeleend aan andere gemeenten, maar snappen niet dat zout wat ze strooien verdwijnt en dat ze dat dus niet terug krijgen want die andere gemeenten hebben nu nog steeds ook niks haha
Stelletje dombo's, typisch buurman komt en kopje zout lenen haha
Het gevolg straten waar ze al weinig strooide zijn nu complete ijsbanen en kun je net als in die reclame van MC-D de Elfstedentocht op straat rijden :biggrin: Het Giet ON!!!

Geen paniek morgen wordt het een graad of 6 boven nul maar vannacht en morgen ochtend wordt het nog oppassen.:o

Tot nog toe heb ik nog het meeste vertrouwen in de voorspellingen van buienradar, die zitten steeds aardig in de buurt. En die voorspellen komende week weer vorst al is het licht tot matig in de nacht en overdag rond het vriespunt of er net iets boven.
En ook nog kans op neerslag dus zijn we er nog niet vanaf.

Rustig maar vrachtwagens vol met zout zijn jullie kant op gereden.
Ik heb ze niet geteld maar het reed af en aan.

Janblues;207261 zei:
Rustig maar vrachtwagens vol met zout zijn jullie kant op gereden.
Ik heb ze niet geteld maar het reed af en aan.

Ja die zijn naar de stad Jan. die hebben daar er net weer 80 duizend kiklo bijgekregen. Kunnen ze 5 dagen mee vooruit zeggen ze.
Komen net niet aan Leek toe :biggrin:

Ja Ja die vrachtwagens rijden zo langzaam omdat er niet gestrooid is, wedden dat die karrenvrachten aankomen wanneer het niet meer nodig is.

En Paulusma mag ik ook niet. Lijkt altijd of ie dronken is en in het noorden kan het regenen , en in het westen kan het opklaren (daar regent het dus) in het zuiden houden ze het ook niet droog en bij ons in het oosten is het miezerig. Oftewel hij zijkt wat af , gewoon naar buiten kijken dan kun je zelf het weer beter voorspellen.

Het regent in heel het land klaar af .Oetlul

Ow sorry het laatste is off Topic, maar ik ben het wel kwijt

Toch moeten we niet te veel zeuren er is dit jaar al het dubbele gestrooid als anders in een hele winter, de zoutprijs is per ton verdubbeld ja zoiets is te verwachten.
En als het op is is het op daar is weinig aan te doen.

Belgie levert ook 100 ton en er is 30.000 ton besteld in Turkije de eerste van drie zeeschepen komt volgende week aan dus een paar dagen geen extreem weer en ze kunnen weer even vooruit.

Ik bezuinig al op het zout op bijvoorbeeld de aardappels en wacht tot de prijs van het zout de goudkoers gaat bereiken. Ik heb 3 kg in huis dus reken het maar uit. Binnenkort een gelukkige eigenaar van een Dreambox 8000 dus :)

Ik trok net een zakje pinda's open en wat denk je? Zoutloze pinda's niet te vr*ten!
Hebben ze daar de zout ook al af gejat. :biggrin:

Echt wel crisis h? Big-Henk? :)
Nederland koopt nu het zout in en dat gaat straks net zo hard weer naar een ander land tegen een betere prijs. Zo lost Bos de kredietcrisis voor ons op.......

Grt. Parabolica.

Weet je hoe je een freggel kunt vangen? Door er achter te sluipen en hem wat zout op de staart te leggen, maar dan moet je wel zout hebben natuurlijk. :biggrin:

Big-Henk;207279 zei:
Weet je hoe je een freggel kunt vangen? Door er achter te sluipen en hem wat zout op de staart te leggen, maar dan moet je wel zout hebben natuurlijk. :biggrin:

Nee gaat niet heb ik al geprobeerd alleen met tieten kan je hem vangen...lol

ja met ene j. erop

pikkie;207295 zei:

Haha nou die j is al zo oud daar zal ook al wel een zoute smaak aan zitten.
Kun je zo je stoepje mee ontdooien :biggrin:

Toch knap, hoe je van zout op J komt! :biggrin:

hangslot;207301 zei:
Toch knap, hoe je van zout op J komt! :biggrin:

't Zout kruipt waar het niet gaan kan. :biggrin:

Toen Eva "gemaakt werd ging ze zwemmen en pardoes zwom er een haring in haar onbedekte ku--- eh vagina.

Op de dag van vandaag weten ze niet of nu de haring door de zee of door Eva zo zout is.
Misschien ook een optie om met haringen te gaan strooien???

the matrix;207307 zei:
Misschien ook een optie om met haringen te gaan strooien???

De Friezen hebben in Jubbega eens geprobeerd met haringen om spreeuwen weg te jagen door ze in de boom te hangen. Zo zout had ik het nog nooit gezien :biggrin:
Dat werkte helaas niet, dus als ze op de weg gestrooid worden komen er spreeuwen op af denk ik :biggrin:

:biggrin: Het kan Friezen en het kan Dooien :biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan