Hellup, er komt rook uit mijn keukenmachine!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Wil ik vandaag het recept van @Matrix uitproberen om lekkere worstenbroodjes te bakken, komt er na 10 minuten kneden rook uit de keukenmachine! 

Ik was er al bang voor dat dit zou gaan gebeuren, want tja, bij 1 of andere veilingsite worden vaak mindere dingen aangeboden. :stupid:  

Meteen een andere besteld, want ik kan momenteel niet zonder. 

Het is geen Kitchen-aid, die zijn me te duur, maar ik heb een keuze gemaakt uit de top 10 van C....Blue. 

 
heb je onder het kneden de keuken machine in de oven geschoven?

:banaan:

 
Welk merk had je wat was gaan roken?

En welke heb je nu?

Want als je een toppertje wilt kom je toch niet onder de beste Kenwood of een Kitchen-Aid uit. Maar die moeten tweedehands ook een stuk betaalbaarder zijn.

 
Ik heb nu gekozen voor een Bourgini Kitchen Chef Pro.

Hopelijk gaat deze zijn werk doen tot dat ik gespaard heb voor idd een beter merk, maar bij een Kitchen Aid hik je al rap tegen de €600,- aan,

en dat is voor mij nu ook even net iets te veel.

Het merk wat ik had ga ik niet opzoeken, hij zit al in een vuilniszak, maar het was er eentje van een tientje of 6, maar ik wist niet dat ik deze zo intensief zou gaan gebruiken, en helaas kan ik de machine niet meer vinden bij de "gewonnen veilingen" dus een beroep doen op de garantie?? 

En ohja @sat-ed, ik weet niet wat jij van mij denkt, maar zo :stupid:   ben ik nou ook weer niet!

 
Ik heb nu gekozen voor een Bourgini Kitchen Chef Pro.
Ziet er al beter uit, want van een tientje of 6 met wat jij er allemaal mee doet is toch wat lichtjes. :)

Ik heb de Kenwood Chef XL, had iets betere specs dan de Kitchen Aid en was 100 euro goedkoper met extra's die toen in de aanbieding waren. Aantal jaren geleden gekocht toen het nog iets beter ging van grootste deels cadeaugeld en beetje spaargeld van mezelf.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
@freggel1

lol

ik denk helemaal niks jij zei er kwam rook uit ?

maare beter rook uit die machine dan uit de oren van de vrouw zullen we maar zeggen...

maar even zonder dollen

zit er bij c.. blauw meer accessoires bij of zo?

want als ik dat merk en type door de zoek gigant trek kom ik hem ook tegen bij de blokkendoos 30 eurie goedkoper...

ik doe het meeste kneedwerk nog met de hand (ja kop hem maar in ?)misschien ook nog een idee voor ons dat apparaat vandaar

 
freggel1

Je mag blij zijn dat het je keuken machine is.
Ik wilde oudjaars dag oliebollen bakken in mijn hobby schuurtje.
Maar het beslag wilde maar niet gaan reizen en had eerst de olie pan in een veilige modus alvast aan gedaan.
Toen dat mij te lang ging duren de pan maar weer uit gedaan.
Het was een inductie plaat met een touch schakelaar.
Hij is op een of andere manier niet uit gegaan en tot zelf ontbranding gekomen.
En nu is mijn schuurtje van binnen met al mijn gereedschap en meet app. in vlammen opgegaan.
Ook al mijn oude audio is naar de kl*ten.
Nu is het afwachten wat de verzekering doet.
 
ben je lekker klaar mee janblues ...
dan idd beter een keuken machine met rook signalen
 
Morgen kan ik bellen met een schade opnemer.
Ik hoop dat ik er een beetje uit spring.
 
Hullup. Nou ik hoop dat je er inderdaad nog een beetje goed bij uit schiet.
Had nog erger kunnen aflopen.
 
Oei dat is idd minder janblues, hopelijk vergoed de verzekering de schade.

Succes!
 
Ik ben er gelukkig nog.
Een olie brand is niet zomaar uit en je kan niet blussen met water.
Ik heb een vloerkleed uit de bijkeuken gebruikt als blus deken.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan