Het is maar stil

bert50

Addicted Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Lijkt het nu zo dat er weinig of geen problemen meer zijn met de DreamBox.

Ik zie niet veel problemen meer boven komen.

Ik kan me vergissen.

Bert

Volgens mij gaan de meeste met dreambox problemen naar een ander board .Want het is hier inderdaad erg rustig op de punt.

________________--

toedeledokus

Op zich logisch toch,, er mag hier niet meer gesproken worden over hoe en wat te doen om iets open te doen,, en dat moet je respecteren.

Houd alleen in dat er niet zoveel meer gepost word behalve leuke dingen over muziek en dat soort zaken.

Precies zoals je zegt Jack, Hier mag bijna niet meer gesproken worden over hoe je een emu aanpast als er weer een keywissel oid is, want 1 ieder weet waar het op uitloopt...

maar als er problemen zijn met het patchen van een decoder, of uitrichten van, dan rollen antwoorden er vaak wel uit, al dan niet via pm, of bijvoorbeeld de Teamspeak...

Gelukkig wordt het doorlinken van mp3 wel toegestaan, want eigenlijk mag dit ook niet, het noemen van een merknaam of winkel mag vaak ook, en dit mag op vele plaatsen ook niet.

Kortom ieder, forum heeft zijn eigen bepaalde regels, en ik vindt dat de samenwerking onderling goed is, want de vaste gebruikers weten elkaar wel te vinden ;)

Ik zie op andere boards toch een hoop vragen over het gebruik van een orginele kaart in combi met een emu.

Veel mensen hebben hier blijkbaar problemen mee en hebben voor het eerst nu een orginele kaart.
Ze krijgen de zaak niet geaktiveerd en als het al wel lukt dan gaat de maandelijkse update niet goed.

conclusie:

1 - Op de Duck zitten DB gebruikers die altijd al een orginele kaart hebben gehad en daardoor de gehele zaak zelf werkende hebben gekregen daar dat als het niet werkte altijd nog de "oude" Irdeto1 codering werkte.

2 - We lichten met z'n allen de hele boel op en doen masaal aan cardsharing bij die gebruikers die het gehele coderings verhaal al vanaf het begin (door-)werkende hadden.

3 - Het IQ van de gemiddelde Duck bezoeker ligt beduidend hoger dan op andere boards.

4 - De gemiddelde Duck bezoeker belazerd de boel en vraagt op andere boards om de oplossing.

LOLOL

Greetz Guardian ( ja ik weet hoe het moet!)

@guardian

ook hier mogen zaken worden behandeld hoe je met een geldige originele kaart en een emu kunt kijken. Immers, er is dan geen sprake van illegaal kijken maar legaal kijken. Een emu is ook niet illegaal. Het wordt pas illegaal als je bepaalde keyfiles in combinatie met een emu gebruikt.

Ingaande op je 4 punten:

1. we denken niet dat alle duckgebruikers een originele kaart hebben. Irdeto1 is veelal vervangen endus achterhaald.

2. of iedereen de boel oplicht weten we niet, dat is ieder zijn eigen verantwoordelijkheid en is ook niet zo belangrijk.

3. of het iq va nde gebruikers hier hoger ligt weten we niet, veel gebruikers komen op meerdere boards. Als het waar is wat je schrijft dan zouden de mensen met een hoog iq alleen op dit board zitten en niet op de andere. Dit laatste betwijfelen we zeer.

4. is ook uiterst twijfelachtig.

We maken uit je posting op je veronderstelt dat sommigen problemen hebben om een originele kaart werkende (incl. auto update) te krijgen in de deambox met een emu. Zelf schrijf je dat je zelf wel weet hoe het moet.

Wij stellen voor dat je dan een posting maakt waarin je uitlegt hoe je b.v. een Canal Digitaal NL kaart goed werkende krijgt met verschillende emu's (dus inclusief Auto Update).

We weten dat het niet eenvoudig is om bepaalde emu-configuraties goed uit te leggen in een posting. B.v. gbox is voor een beginner niet eenvoudig te configureren zodat je kaart volledig AU is. Bijkomend probleem is dat gbox niet publiek is en dat voorlopig ook niet zal worden. Je zou b.v. kunnen beginnen met de uitleg van newcamd of zo.

Originally posted by Guardian
3 - Het IQ van de gemiddelde Duck bezoeker ligt beduidend hoger dan op andere boards.

Greetz Guardian ( ja ik weet hoe het moet!)

Kijk eindelijk iemand die het door heeft....:biggrin:

Mijn dag is weer goed....hehehe

GR Fred.

Waarom zie ik dan zo weinig van je Twilight op dit board hehehehe,, offe nog steeds te druk met de girls :)

hier mag meer dan op de andere forum .
als je daar een spel fout maakt dan .
krij je al een bericht. terug regels overtreden.
dat vind ik nu niks .
de meeste weten wel waar ik het over heb.
dat vind ik nu een k....... forum.
ga zo door duck.
ik zal van uit portugal ook hier bij blijven.

@eendenteam

Volledige instruktie met plaatjes (Hmm daar gaat mijn IQ -stelling) wordt aan gewerkt:))

Het hele verhaal van mij was eigenlijk meer als grap bedoelt dan serieus.

En inderdaad, ik heb vanaf het begin geen problemen gehad om mijn CD kaart draaiende te krijgen op de DB.
Persoonlijk ook nooit problemen gehad met de maandelijkse updates, zelf gebruik ik hoofdzakelijk newcamd (momenteel 6.01) voor aktivatie van een maagdelijke kaart wil ik nog wel eens terugvallen op Radegast (3.14b).
CamX en Camd3.xxx werken ook, voor de maandelijkse updates hoef je meestal aan de laatste beide emu's niets te veranderen (tenminste dat hangt een beetje van het gebruikte image af).
Laatste Scam zou ook gewoon moeten werken zonder aanpassingen (zelf niet getest!).

Hier draait nog altijd de Hydra Phoenix ten volle tevredenheid.

ik draai hier met Gemini 1.07 DM7000
en heb er de newcam 5.28 en de scam e met ronald voor de cs in
en heb er een orgi kaart van premere en canal+ in
en krijg de update en kan goed kijken op bijde emu`s
en ci cam voor ful x in en heb nergens last mee
hoop dat het ook zo blijft haha....

groeten humana

GUARDIAN:

Het IQ van de gemiddelde Duck bezoeker ligt beduidend hoger dan op andere boards.
Waar baseer je dat op.

Ik kom op diverse boarden waar veel vragen worden gesteld maar ook antwoorden geplaatst worden.

Dat er niet gesproken mag worden over SHAREN heb ik geen moeite mee,voor mij is dat dan ook allang op een anderboard
behandeld en opgelost.

Maar dat het gemiddelde IQ van de bezoekers hier hoger is,
dat kan ik hier nog echt niet beamen.

Ik ga eerst nog wat meer op deze site rond neusen

Groetjes SONJA

Jou bericht schoffelt mijn stelling compleet onderuit.

Steekwoorden:

Humor, Satire, eeuuhhhh sarcasme

LOLOLOLOL

Ik zie echter niet de lol er van die opmerkingen maar dat zal wel aan mij liggen.
Als je hier mee een board wil vullen dan denk ik dat er weinig
van de hobby overblijft.
Dit is toch een satelliet board al dan niet of wel met IQ.

Groeten SONJA

Allemaal een prettig weekend

Hallo allemaal,

om even on topic te blijven...
Het is idd. erg stil maar ligt het aan de posters of aan de antwoorden die erop volgen?

Om een voorbeeld te noemen wat ik zelf hier mee maak:
Ik had een image gemaakt met een leuk menu en ditjes en datjes, mooi.
Ik zet dit op de site :hier
Een dikke 170 hits en geen hond die er op reageerd wat er misschien mis is aan de image of wat er voor de toekomst veranderd moet worden noem maar op.
Dus lees goed: opbouwende kritiek, tips en dergelijke.
Het vreemde is dat op andere boards wel goed gereageerd word op topics.
En dat is met meer dingen zo...
Daar in tegen is het zo dat als er ergens gratis naar gekeken kan worden loopt het bijna over, dan staan er veel mensen vooraan, jammer....
Hulde aan de mensen die echt testen met kaarten en coderingen (daar heb ik totaal geen verstand van)
Maar ook daar is het zo dat als het niet met hapklare brokken neergezet wordt er geen mens op reageerd met tips of trucs.

Als dat de reden is dat het rustig is tja....
Maar goed, ik ga lekker een pilsje drinken in de tuin en genieten van het mooie weer.

Groeten,

view.

Zo'n 170 hits is leuk, maar betekent nog niet dat er eentje van hem ook gedownload en bekeken heeft, het wil alleen maar zeggen dat er 170 mensen het topic bekeken hebben, misschien wel enkelen vaker.

Er had best wel een reactie van mogen komen.
Van de andere kant, een image met maar 1 emu trekt niet zo heel veel interesse.
Als er wel iemand gedownload heeft en gekeken, had deze ook best wel een reactie mogen geven.

Het klopt dat het met meer dingen zo is. Bezoekers genoeg, reacties zie je veelal alleen van dezelfde vrij vaste groep mensen.

Waarom dat op andere boards anders is? Beats mee, maar als je er lang genoeg zit mee te kijken, zie je dat ook daar een bepaalde vaste groep opvalt en er veel meer kijkers dan schrijvers zijn.:)
Dus in feite zit er wat dat betreft zoveel niet in.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan