Het "GEVOEL "

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

goto

Vrijdagavond,ongeveer 21.30 uur,na een dag intensief in de tuin te hebben gewerkt zit ik genietend van een koel biertje te kijken naar mijn tuin.

Ik keek in het schemer naar mijn schotels,die een zijn geworden met de tuin en opeens kreeg ik het "het Satfungevoel"

Het gevoel,d.w.z.schotels staan perfect,alle zenders die je wilt zien geven beeld en het is mooi weer.

Daar kan geen Zwitserleven tegenop.

Hebben meer mensen hier last van of ben ik de enigste?

greetings goto.

 
Da's een juiste omschrijving van het satfungevoel..;-))

Had ik vanavond ook ;-)

 
Jawel ik ken dat gevoel inmiddels ook.

Zeker als alles bewegendlicht geeft.

( Why compromise ? )

 
Pas op Goto!

Een kleine waarschuwing is hier op zijn plaats.

In mijn jarenlange ervaring als hobbyïst,en dat is niet alleen op het gebied van satelliet, heb ik vaak ook zo'n gevoel gehad.

Alles werkt en er valt eigelijk niets meer te verbeteren of te veranderen.

Maar op een één of andere manier gebeurd er een paar dagen later altijd iets ergs waardoor je het hele spul gaat vervloeken omdat je het nooit meer lekker aan de praat kan krijgen.

Er gaat wat stuk of in het geval van een illegale zender word de boel in beslag word genomen of ..noem maar iets op!!

Dus zorg ervoor dat je altijd nog een kleine wens of een klus in gedachten hebt waardoor het echt perfect is en deze nooit uitvoeren.

Al is het maar een kabeltje die scheef loopt ofzo.

Want zodra je uitspraken gaat doen over perfectie en heerlijke gevoelens ,pak je soldeerbout of je gereedschapkist dan maar bij de hand want er gaat iets fout!

Ik ben niet bijgelovig ofzo maar zodra ik zeg dat het perfect is dan kan ik er donder op zeggen dat het een paar dagen later gewoon stuk is ofzo.

Succes met de hobby!

 
ik ken het gevoel wel maar: is het nu nog wel een hobby? wat heb je aan een hobby als je niets meer kunt verbeteren? een ding een nieuwe hobby zoeken! helaas vind ik het schotelen veelste leuk om niets te gaan doen, dus ik blijf zoeken, ook al is het naar niets, zoals een scheef kabeltje

 
het is inderdaad een hartstikke leuke hobby,je ziet eens wat anders, je hoort een wat anders, je leert eigenlijk terwijl je je ontspant, een echt zwitsers-satelliet-leven.

 
Strange, dat gevoel heb ik ook al een paar keer gehad.:)

Alles perfektos, dik tevreden, echt een Satfun gevoel ja.:biggrin:

Maar neem de waarschuwingen ook in acht, want het kan heel verslavend zijn, en voordat je het weet ga je nieuwe dingen zoeken om te leren of aan te prutsen en een nog groter of mooier "gevoel" te kunnen krijgen.:cool:

 
Dat tevreden gevoel, dat is net zoiets als een Ferrari als eerste over de streep zien gaan. Een heel goed gevoel!

 
Ik heb het gevoel ook wel eens "Het Satfun gevoel"

Dat alles perfect werkt maar dan juist is het meestal stilte voor de storm

Een ander voorbeeld als ik wat terug krijg ,zoals deze week

krijg ik 100 gulden terug exstra van de belasting en dan ben ik meestal 1 dag blij "ook ff lekker " en ja hoor ik vul dezelfde dag men accu van mijn auto bij en wat denk je de volgende dag wil ik hem staren vergeet het maar accu kapot en wat denk je 98 gulden kwijt ach ja zolang we het kunnen betalen

Ik had er liever 200 bijgelegd en een aston 1.04 voor gekocht

Maar inderdaad het leven is wel mooi met het zonnetje in de tuin met een biertje naast men kind te zitten "mijn schotel"

Robbie

 
Ik heb een zeer groot gevoel op dit gebied , en heb gisternacht de Satfunbanner uitgeprint

deze zomer is ie te zien in Spanje op de caravan

We zouden eens een satfunvlag moeten maken die kan ik dan op de mart hangen boven de antenne's

 
Ik dacht eigenlijk bij Freek voor de deur!

 
Zo.. ik schrijf dit nog even om het topic te closen en iemand iets duidelijk te maken.

Chris2 bedankt voor je 54 gelijke emailtjes.

Daarmee ben je je postingrechten en je SM level ook meteen kwijt. Proficiat!

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan