Hoe komt met aan cardservers?

L

Loek

Tijd niets meer van me laten zien, maar dat heeft zo zijn klote redenen...

wat ik wil vragen, ik heb iemand die zijn kaartje deelt met mij (iemand van het net) maar hoe komt iemand nou aan deze contacten, net als ik, toeval?

of bestaan er ook lijsten o.i.d.

ik hoef dus geen lijst, en ook het technische gedeelte vind ik wel intressant, maar ik begrijp dat dit hier niet toegestaan is.

De vraag is alleen, of er lijsten bestaan. maar goed, ik denk dat me vraag duidelijk genoeg was (klinkt streng maar zo bedoel ik het niet)

Er bestaan geen lijsten, dit soort share-kennissen doet men zich op door contacten op te doen via chat en forums etc.

Soms word er door mensen die er geld voor vragen ook geadverteerd hiermee althans dat is al voorgekomen.

Het is niet zo (althans niet bij mijn weten) dat er lijsten zouden circuleren van mensen die je zou kunnen benaderen voor een share te krijgen.
Wel zijn er utility's die poortscans doen op shares en ook wel open shares (niet beveiligd) vinden, het aantal open shares wordt steeds minder uiteraard.

bedankt voor beide replies :)

ik kom wel eens op sat4all... ben alleen bang dat die servers uit de lucht vallen en ik alsnog een smartcard (half over kop moet kopen)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan