Hoe opname bewerken, reclame verwijderen?

B

Barten

Hallo all, sinds enkele dagen is mijn satellietinstallatie (met de dreambox DM7025+ ) hier geïnstalleerd en operationeel; wow... leuk machientje moet ik zeggen, vooral met de netwerkmogelijkheden, is het niet...

maar ik d8 dat ik, toen ik voor mijn aankoop info zocht ivm satelliet-tv, in één van de forums gelezen heb dat er een programma zou bestaan om opnames te bewerken (en er de reclameblokken uit te verwijderen). Ik weet enkel niet meer wat voor progje dat was. Heeft er iemand een ideetje? ... en ja... even doorspoelen zou ook kunnen, maar dat wil ik nu net niet... :;)

Hoi Barten en welkom op Satellite Fun.

Het klopt inderdaad dat je het stuk over verwijderen van reklame gelezen hebt en dat kan ook hierop Satellite Fun geweest zijn zelfs. Wij hebben er ook topics over gehad.

Er is een heel eenvoudig programma voor om mee te werken. Dat heet DVR-Studio Pro.

Het kan dacht ik ook met Adobe premiere pro of zoiets, maar dat weet ik niet meer zeker.

VideoReDo TVSuite is ook zo'n een progje waarmee je de opgenomen film kan bewerken. Het werkt bijzonder prettig en snel.

Grt Parabolica.

Die kende ik zelf ook nog niet. Ziet er zelfs nog wat uitgebreider uit, en is gezien de dollarkoers zelfs nog wat goedkoper dan DVR Studio.:)

Bedankt voor de tip Parabolica!

Geen dank BT. Ik heb nooit met dollars betaald? Maar ik ben er inderdaad heel tevreden mee. Het is een erg gebruikersvriendelijk programma en de meest noodzakelijke opties voor het bewerken van de films zitten er in verwerkt.

Grt Parabolica.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan