Hoe wordt je een Dreambox beu?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
799
Punten
113
Leeftijd
60
Krijg een stroomstoring, en niks werkt er meer aan dat kreng... :mad:

Echt om moe van te worden...

Zucht.

Ha Freggel,

Dan start ie toch gewoon opnieuw op ?

Ik heb in het verleden ook stroomstoringen gehad en dan startte ie gewoon opnieuw op, maar alle instellingen waren gewoon okee hoor....

Groet

hallo freggel
dan heb je misschien weer even wat tijd mij iets uit te leggen
de var is bijna vol nu lees ik op de site bij de 7000 de blauwe knop
dan Pli image instellingen maar als ik de blauwe knop indruk zie ik
setup tool Pli en dan weet ik het niet misschien wel stom maar dat hoor ik wel groetjes

Waar het precies zat met de Pli weet ik niet meer, maar ga maar eens naar expert setup, ( optie 6 ) en als het goed is staat het daar dat je de var naar usb kunt zetten.

@Technodad, tja opnieuw opstarten is normaal voldoende, maar om 1 of andere reden start hij totaal geen emu, of de newcs oid op, er loopt als ik via telnet kijk niet 1 proces???

Dus wat er loos is weet ik niet, ik ga er nu maar eens een andere image opzetten langs de seri?ele weg.

De Dream loopt weer, alles zojuist teruggezet, nadat ik de kabels buiten ook even gecontroleerd had, want doordat de schotel zich verdraaide afgelopen nacht was 1 van de kabels losgegaan van de rotor, dus die stoptte er ook al mee.

Kwas al flink in "de olie' :bier: dus ben om een uur of 3 maar gestopt.

Afijn alles is opnieuw ge?nstalleerd, meteen de nieuwe lijst van Pet123 erop, en hij draait weer toppie.

Maar wat het nu geweest is?

En om nog even terug te komen op @Doodi, dom ben je niet. ;)

Maar heb je er wellicht zelf een andere image oid opgezet?

Want nadat jullie bij mij de Dream meegenomen hadden, stond de var op een mooie 6%.

ja dat weet ik maar nu staat hij op 68% maar wij hebben er van alles op geoefend en heel veel dingen verkeerd gedaan denk ik maar ik heb het gevonden var to usb maar het lukt nog niet

Maar ik snap niet hoe die var bij jullie nu op 68% staat?

Dit is trouwens een heel andere vraag als waar dit topic mee gestart is, maar ach, zo druk is het toch niet.

Leg eerst eens even uit wat je precies aan het doen geweest bent, want normaal gesproken mag als de var op usb staat niet oplopen zoals nu bij jullie. ;)

Gelukkig freggel1,ik werd al bang.

Fijn dat hij weer draait.

Greez sat4ever.

ja als jij het niet snapt ik ook niet lothar heeft er mee zitten spelen en alles in de soep geholpen maar de stick is leeg en de var op 68%

Tja dan zul de stick eerst weer moeten formateren wellicht, en dan de var weer naar stick zetten. ;)

Maar misschien dat ik deze week nog op de tilburgse kermis kom dus ik ben in de buurt, stuur wel even een pm. ;)

sat4ever;180018 zei:
Gelukkig freggel1,ik werd al bang.

.

Jij werd al bang dat ik hem richting jou kant ging gooien zeker? :biggrin:

Nee maargoed dat die dingen zo affentoe wat kuren vertonen anders weet je oplaatst niet meer hoe het moet. ;)

dan zorg ik dat het bier koud staat en ik denk dat je bijna langs onze staat komt

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan