Houw je het nog droog BT?

janblues

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 okt 2006
Berichten
2.640
Waarderingsscore
304
Punten
83
Leeftijd
72
Locatie
Baflo
Ik zat naar tv te kijken en zag bootjes over wegen varen.Dat ziet er niet goed uit.
 
komt met bakken regen uit de lucht vallen, gelukkig woon ik hoger op de berg.
 
Tja het grondwaterpeil moest omhoog, maar dit hadden ze ook anders kunnen regelen!

Aan alle Limburgers sterkte!
 
Wij in Maastricht zijn er al een aantal keren genadig er van af gekomen, ook nu.
Gisteravond zag ik de grote radarbeelden op mijn GSM van de regen en toen zei ik ook al tegen m'n vrouw dat het in Duitsland veel erger zou zijn.
En ondanks alle ellende met name in oostelijk Zuid-Limburg, is het inderdaad in Duitsland vele malen erger.
Grotere overstromingen, zelfs half weggespoelde huizen, meerdere doden.

Wij mogen hier niet klagen. Maar toch sterkte aan alle mensen met de ellendige materiele schade hier in Limburg!
Want het kan natuurlijk altijd erger, maar het blijft bijzonder erg voor iedereen.
 
Zo zie je maar. De mens denkt heel wat te zijn, maar tegen moeder natuur is niets opgewassen.
 
Dat klopt. Wij hebben geen warm water sinds vorige week donderdag vanwege de ketel. Moest eerst een reparatie afwachten voordat ze de fabrikant mochten bellen. Die heeft vandaag fijn afgezegd vanwege de wateroverlast. Terwijl het tot aan onze deur kurkdroog is, maar goed, kan het me wel een beetje voorstellen van een kant.
Mijn vrouw is enorm pissig, maar ik heb zoiets van dat we niet moeten klagen. Liever geen warm water (ik heb nog een noodoplossing voor het tijdelijk even aan te zetten) dan je huis onder water, zoals velen nu. Ons probleempje is vergeleken daarmee echt peanuts. Ik ben echt blij dat we er zo goed van af gekomen zijn. Tenzij die stuw in Monsin het alsnog gaat begeven.
Dus we zijn toch nog een beetje aan het duimen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan