Humax 5100

Satrat

Jr. Member
Lid sinds
20 aug 2002
Berichten
149
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
77
Hallo allemaal...zou iemand mij kunnen helpen aan firmware voor een irci 5100, loader H2.08 en system id. 0011.0600? Er was toendertijd ook een patch uitgekomen voor een 5100 maar die is niet meer te vinden. Als iemand ook de patch nog heeft dat nog liever natuurlijk. Bedankt alvast. Gr. v/d satrat
 
De enigste Humax die je echt kunt patchen is de 5400 Irci, de rest kun je maar half patchen.
Alleen de 5400 krijgt door patchen een allcam functie de rest van de humaxen kan ten hoogste het menu van de Toh's krijgen maar niet de functies van de allcam.

hier gaat het verder http://www.toh.humax-zone.tv/board/index.php
 
Jawel...dat weet ik wel. Maar ik vroeg om firmware voor een 5100 (de originele dus) en ik meen me te herinneren dat er in een ver verleden eens een update voor die firmware was. De reden voor dat ik de originele firmware wil omdat deze ontvanger duitse firmware heeft. Gr. v/d Satrat
 
Ok, bedankt...Het is allemaal opgelost op 1 klein dingetje na. Wat ik ook doe in de kanalen zoekmode, ik krijg hem niet van "details" af om hem op "quick search" te zetten. Ben er een uurtje of wat mee bezig geweest dus misschien kan iemand me helpen. Bedankt alvast.
 
T,is opgelost. Ik had astra op Diseq 1 en hotbird op 2 staan. Maar het is andersom! De groeten v/d Satrat
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan