Iedere dag 1e keer vraagt satellietfun.org

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Waarderingsscore
972
Punten
113
Leeftijd
75

satellitefun.org vraagt om uw toestemming om uw persoonsgegevens te gebruiken voor het volgende:​

• Gepersonaliseerde advertenties en content, advertentie- en contentmetingen, doelgroepenonderzoek en ontwikkeling van diensten

• Informatie op een apparaat opslaan en/of openen

Meer informatie

Als die vraag elke dag gesteld wordt, dan ligt dat aan jouw ad- of cookieblocker. Jouw keuze wordt namelijk eenmalig vastgelegd en dan onthouden.
Echter een cookie blocker kan dan het lezen of zetten van zo'n cookie blokkeren en dan krijg je de volgende dag opnieuw deze vraag.

Vandaar dat het ook het beste is om voor Satellite Fun die dingen uit te zetten om de volgende redenen.
1.) Wij verdienen er een kleinigheid aan en dat betaald ook mee aan de domeinnaam en hosting.
2.) Satellite Fun heeft alleen niet storende advertenties, eentje aan de zijkant en helemaal onderaan nog een blok dus is gebruik van een blocker eigenlijk ook helemaal niet nodig.
3.) Jij bent donateur en voor donateurs zijn advertenties sowieso uitgeschakeld.

Dus theoretisch zou je vanwege punt 3 alle blockers uit kunnen zetten, dan volledige consent geven en dan nog zou je geen reclames zien. :)

Jij loopt al jaren vooruit, al donateur tot 2045 of 2050 zo'n beetje, als we nog bestaan tegen die tijd. :biggrin:
Maar toch bedankt voor de bijdrage!!! 👍

op mijn ipad heb ik de url van fun op screen gezet en vandaar log ik in .
Ik heb die url verwijderd en opnieuw gemaakt.
Nu had ik er geen last meer van.
Zojuist gewoon ingelogd

Ah kijk. Hebben we ook gelijk een oplossing voor op een iPad en misschien ook andere tablets waar dat bij zou kunnen gebeuren.
Dank voor het delen van de oplossing! 👍

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan