Ik ontdek mijn qnap nas ts251

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.500
Waarderingsscore
638
Punten
113
Leeftijd
74
Locatie
Een stoplicht op rood.
Heb dat ding al jaren en ontdek nu pas diverse mogelijlheden.
Begin deze week de home assitance geinstalleerd mede met hulp van mijn zoon.
Moet nog flink asn de bak om alle mogelijkheden te begrijpen

Gisteren de surveillance station geinstalleerd en warempel een van mijn camera's wordt ondersteund.
Met name een wanscam camera dit is een camera die nietngekoppeld is aan een cloud.
Maar selfsupporting.
Deze camera staat gericht op onze egelvoederhuis en bij beweging werd voorheen een email gestuurd met 6 foto's een paar honderd foto's per nacht hoofdzakelijk van een mot of mug.
Van de egels maakte ze vaak hakkerige filmpjes.

Nu met de surveillance kit worden gedurende beweging korte filmpjes gemaakt.
Gegroepeerd per uur per dag gewoon geweldig en afgelopen nacht ca 12 filmpjes met egels.
Ik had de tijdspanne tot 7u gezet maar dat gaat terug naar 6u
Reden om 6 uur komen de vogels naar onze voederplekken 80 filmpjes in een uur.

Zal zo een leuk filmpje plaatsen.
 
Ik zie geen filmpje, alleen een balkje alsof het geluid is wat loopt, zonder filmpje.
 
Vreemd ik zie hem wel. Had dat eerst ook maar toen was het een avi bestand , en heb hem geconverteerd naar mp4.

Op mijn ipad dan.
Ga ik naar de url via chrome op de laptop dan zie ik wat jij ook ziet
Zo opk via de window browser. Wat een gezeik
 
Als ik hem download 3 puntjes rechts van tijdbalkje dan opent vlc wel het filmpje.
Snap dit niet!!
 
schijnbaar vindt men het niet meer nodig!!
Dat lijkt mij iets anders. In dat artikel gaat het om automatisch afspelen. Dat kan ik begrijpen.
Maar er staat niet dat het helemaal niet meer kan.
Feit is dus dat het probleem zich in Edge en Firefox ook voor doet. In Firefox zie ik ook geen 3 puntjes om het te downloaden. Dat is schijnbaar alleen in Chrome.

Ik weet niet of dat met conversie of iets anders te maken heeft dus weet zo vlug ook niet hoe dat op te lossen?
 
De drie puntjes staan idd bij chrome , het vreemde is dat in chrome op ipad hij het bestand wel opent. .
 
Ik heb nu een conversie online gedaan ipv een app op laptop en deze lijkt wel te werken!! Heb een verse 2021 app voor windows gedownload, morgen eens kijken of die ook lokaal werkt.

 
Laatst bewerkt:
Deze werkt inderdaad wel. Zij het zonder geluid, maar ja een egel hoor je toch niet lopen. :)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan