ik vraag me wel es wat af.

denktenk

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.453
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
67
ff wat mijmerende gedachten.

-Mijn seca2kaart die ik constant in de ontvanger heb, draait al 2 maanden met alles open (alleen heb ik geen hotel;-) ). En ik ben niet de enige.

-Alleen de datums worden geupt.

-Kaarten zijn voor een koopje overgenomen van ITV

-Kaarten zijn 7.3 en gedragen zich heel anders dan de 7.0 kaarten.

Vraag komt dan bij mij op: Heeft C+digitaal wel voldoende controle over de kaarten??

 
Tsja, bij mij idem. alleen de datum is tot nu toe aangepast, volgens mij verder niets. Nu kunnen er natuurlijk diverse goede redenen zijn waarom de plusserts dit doen. Dat ze geen controle over de kaart hebben geloof ik eenvoudig niet. ik mag aannemen dat de kaarten niet alleen door de printer zijn getrokken, maar ook door de programmer, en dat er dus geen "oerversie" van de V1+ software opstaat.

Verder wordt software doorgaans eerst getest voordat het wordt gelanceerd, en dat zal ook hier wel zijn gedaan. Ik denk dat men bij C+ nog even op een knop moet drukken om alle ppua's en mk01's naar de kaarten te sturen, maar degene die dat moet doen is of ziek, of op vakantie.

Vandaag of morgen zullen toch wel minimaal de ppua's worden aangepast, toch ??? :)

Of zouden ze de kaarten van de die hards "preventief" maar open laten staan zodat er niets aan te sleutelen valt ? Zou een aardige move zijn.

Nee, alle gekheid op een stokje, ik denk dat men zeer spoedig zal beginnen de boel om te gooien. Al mag het van mij natuurlijk nog lang zo doorgaan ondanks dat ook ik geen hotel heb.

zullen zien hoelang we nog beeld hebben op rood, blauw, en 16:9.

groeten,

Peter.

 
Rekenmaar dat die updates wel komen...:biggrin:

Meest zinnige is misschien de boel wat dicht houden, en je PPUA update ed. te loggen en te bewaren.

Mijn kaart staat nu ook op 31-7 met nieuwe OPkey's, tot die tijd kan je je PPUA update tegen houden, maar daarna zul je er toch echt aan moeten geloven...:sad:

Grtzz FranX

 
Mijne Heren,

Ik heb even een vraag.

ik heb hier nog een kaartje die niet in de ontvanger is geweest.

Is het verstandig zo te houden,of maakt het niks uit?

 
Misschien wel handig om hem er inderdaad niet in te prikken. als alle kaarten hun update hebben gehad doet die van jou het dus niet. kaartje in de ontvanger, loggen, en ff bellen met de plusserts. dan wordt jou kaartje geactiveerd en heb je een hele mooie log. heb er ook nog eentje "reserve" voor als ik mijn huidige op de een of andere manier mis met loggen. die reserve zit nog netjes in de envelope, en blijft daar ook voorlopig. Kan ook altijd nog dienen als ruilmiddel met een spaanse of italiaanse kaart.

groeten,

Peter.

 
Inderdaad petertje, heb er hier nog 3 keurig in de enveloppe en 1 om te kijken en te zien wat er gebeurd;-)

 
Originally posted by petertje

Vandaag of morgen zullen toch wel minimaal de ppua's worden aangepast, toch ??? :)



Of zouden ze de kaarten van de die hards "preventief" maar open laten staan zodat er niets aan te sleutelen valt ? Zou een aardige move zijn.


 


Nee, alle gekheid op een stokje, ik denk dat men zeer spoedig zal beginnen de boel om te gooien. Al mag het van mij natuurlijk nog lang zo doorgaan ondanks dat ook ik geen hotel heb.


 


zullen zien hoelang we nog beeld hebben op rood, blauw, en 16:9.



groeten,



Peter.
Vandaag dus gebeurt.

Vanmorgen nog naar een film gekeken op Hallmark.

Ook Cartoon Network deed het nog.

Nu "no access" op Cartoon Network/TCM en Hallmark.

X-zone zal het dan ook niet meer doen.

 
Kan er over een week ook best wel weer wezen!

Ik ben xzone ook een dikke week kwijt geweest, en heb nu alles weer! En ik was niet de enige, er is dus nog hoop...

Groetn Piet.

 
Volgens mij zijn ze nog vol op kaarten uit aan het wisselen.

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze eerst alle kaarten op de markt willen brengen van alle abonnees om vervolgens alle kaarten dicht te gooien dat is misschien minder werk voor de mannen van c+.

Tot nu toer staat bij mij ook nog alles open. Ben benieuwd hoe lang nog.

Maar ik ben er zeker van dat ze mij niet vergeten

Gr Vladimir

 
Vrienden voor t leven ;)

Mijn kaart, nu ook alles dicht behalve normaal pakket (excl. discovery etc.)

Grtz Mike

 
Maak je em toch open? Even warm maken, iets scherps en die chip is er zo uit...

Geintje.. dan zitten ze nu de aktivaties te sturen, ik lees dat sommigen nog wel kijken dus gebeurt het in groepen.

Ik heb overigens geen heilig idee wat mijn kaart doet, heb de aktivatie er handmatig opgezet met gelogde data, en zonder seca doos kun je em niet testen. ;)

(leuk he, wel een kaart en zelf voor ontvanger spelen...)

 
helaas vandaag alles dicht :) :)

ze zijn mij niet vergeten") :):):) boehoehoe

 
Heeft iemand het sluitwerk gelogged toevallig??

Ik was al te laat om mijn season aan te sluiten... (een dag of 4 ofzo)

 
Dat zal ongetwijfeld een C1 40 01 B0 63 zijn geweest, je leest er al meer over...:)

Bij de meeste staat de datum al op 31-07-2003, samen met de sleuteltjes voor Juli, de klant heeft dus zowieso beeld en kunnen ze ondertussen mooi de boel updaten...

Grtzz FranX

 
Nou volgens mij zijn de enige c140 waar de kaart op reageert de datumupdate en het toevoegen van een op-key (en dan niet de key zelf;-) ), en hangt C+ de hele dag aan de helpdesktelefoon van ITV. :

"ja, meneer, die kaartjes die wij gekocht hebben van jullie, daar staat 7.3 op, maar onze seca-experts hebben alleen de ecm/emm's van een 7.0 in een memo gekregen. Graag ontvangen wij de juiste emm/ecm's, kan u die ff bij Rupert zelf aanvragen, want wij krijgen de sterke indruk dat wij genaaid worden.

En om nu onze klanten elke maand de kaartjes op te laten sturen voor een key-update staat zo slordig, we hebben inmiddels al een paar flinke blunders geslagen. Maar we plagen de hakkers wel hoor! We hebben nu x-zone en 16/9 en Hallmark uit gezet, maar ook op onze abbo-houders (en die vinden dat minder, btw: weten jullie toevallig hoe die weer aan moeten??). We hebben ook al ff met een zekere Roland uit Duitsland gebeld, maar die had die commando's ook niet compleet in zijn secafak. pleeaazzzzz?"'

En nu maar hopen dat ITV minder geld per minuut vraagt voor zijn helpdesk dan C+ doet.

 
in middels alles weer open op de kaart hoor althans hier met een

pmb van 00 00 00 00 00 00 20 00

Keys presenti: F0 F1 F3 5E 5D 5C

het vreemde is eigelijk wel dat er nog steeds die f3 op staat of zou die blokker dit tegen houden :)

 
ook de twee kaartjes die ik hier heb doen het nog

de enige update die ik log is

C14001B15C10011C25EE enz

ben benieuwd hoe lang dit nog zo blijft

herbies

 
De zaak is geheel niet dicht geweest bij mij :)

Ik heb een gedeeltelijk abo op de ene kaart en een geheel abo op de andere kaart.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan