Images

E

elroy

Tip: wissel niet steeds van images.

Als een image lekker draait op je dreambox wacht dan totdat er van die image een update is.

De laatste tijd komen er steeds meer exotische namen voor images. In de meeste gevallen mankeert er altijd wel iets aan en bovendien draait niet elke image even soepel op iedere dreambox. M.a.w. indien image A bij Piet lekker loopt, wil dat nog steeds niet zeggen dat diezelfde image A bij Klaas ook goed moet lopen.

Wat mij betreft: blijf bij de "bekende" images bovendien ondervind je daar ook de meeste support.

Let wel: ik zeg niet dat de ene images slechter, slecht, goed of beter is dan de andere. Iedereen moet dat zelf uitzoeken en constateren en is - zoals vermeld - mede afhankelijk van de gebruikte configuratie (hard-/software). Wel wil ik iedereen waarschuwen en dus het advies meegeven: bezint voordat ge begint....

Of in het engels: Look before you leap (no more, no less)

hee elroy weet nog oooo van een dreambox heb mijn dreambox 5620 2maanden terug gekocht heb er een router bij gekocht moet nog geinstaleerd worden deze week als het goed is maar nu mijn vraag welke bekende images moet ik hebben voor mijn box groetjes B12

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan