inloggen op Duck

boets

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 mrt 2001
Berichten
1.489
Waarderingsscore
253
Punten
83
Leeftijd
64
Locatie
boetsenbos
Hoi Tijger,

Krijg als ik wil inloggen op duck deze melding van firefox: Deze verbinding is niet beveiligd. Hier ingevoerde aanmeldingen kunnen worden onderschept.

B.
 
Duck heeft nog geen HTTPS://

 
Oke duidelijk, maar vond het wat vreemd, had deze melding nog nooit eerder gehad.

B.
 
Dit was als het goed is al iets eerder bij Chrome en Firefox heeft dat sinds de nieuwe versie ook. Dat was door beide browsers al aangekondigd.
Je had het op Fun ook kunnen lezen want dat was de reden dat we daar op SSL zijn overgestapt.:)

Bij elke site, forum of webshop of wat dan ook waar een login nodig is die niet beschermd is door een beveiligde verbinding, https dus, komt er een melding van Firefox, en als ik me niet vergis doet Chrome dan iets soortgelijks.
Deze browser makers willen gewoon dat alle login gegevens over beveiligde verbindingen gaan en daarom dat die meldingen komen.

Vooralsnog kan ik dat voor Duck niet aanzetten. Self signed certificates (eigen gemaakte certificaten) worden wat dat betreft niet geaccepteerd als zijnde geldig dus dan houdt het voorlopig op en zal die melding er nog wel even zijn.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan