Installatie Windows 7 ultralite vanaf USB stick

nicewithice

Jr. Member
Lid sinds
19 mrt 2012
Berichten
125
Waarderingsscore
7
Punten
18
Leeftijd
66
Ik heb een USB stick met Windows 7 Ultra Lite erop, dat zou in BIOS moeten opstarten, doch hij doet het niet. Weet er iemand naar welke file of folder de autorun moet wijzen ? Ik heb bootmgr, bootsect.exe, etfsboot.com, boot.sdi etc erop staan...

 
Volgens mij moet de autorun naar de setup.exe verwijzen.

Is de USB stick wel in NTFS formaat en opstartbaar gemaakt? Want als je in het BIOS ingesteld hebt dat er vanaf USB opgestart moet worden dan moet dat feitelijk ook werken.

Anders heb je hier (klik) een mooie handleiding hoe zoiets te maken.

 
Bedankt Black Tiger, ik moet er wel bij vermelden dat het een Lite version van 7 is, en het heeft geen setup.exe.. Ik denk dat ik zal moten experimenteren met alle mogelijkheden. Of wachten, ik heb een complete Windows 7 DVD besteld ondertussen.

 
Hij zal toch iets moeten starten, als er geen setup.exe is zal er een iso aangesproken moeten worden of er is iets fout gegaan met het maken van die USB stick.

Ik heb nog een uitgebreidere handleiding gevonden bij Computeridee (klik), daar staat onderaan ook hoe je dan de usb stick opstartbaar moet maken. Dan moet de rest vanzelf werken. Een autorun.inf aanpassen is niet nodig.

 
Dat was een goeie link, bedankt !

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan