Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve browser te gebruiken.
Welke afspeel programma? en waarom geen map maken waar alles inzit? ik draai hier otsav. en laad de mappen met verschillende genre apart in. 1X en afspelen maar.
Dat is otsav maar bpm/tractor/ enz gaat ook zo. WMP10 En winamp gebruik ik nooit met longplay. dus weet ik niet of dat werkt met d.i.v mappen.(denk niet).
Moi stephopper
Het staat op de hd in de dreambox.
Heb sweer enz.enz. een beetje gescheiden.
Dus biv. in de map sweer staan ook weer mappen en die wilde ik dus graag achter elkaar horen.
Hoi jan.
Ach zo. maar ben niet zo thuis met dreambox. maar zoals ik begrijp wil me de dreamdoos muziek afspelen. dat gaat toch met VLC Player?
Of gebruik je HD in dreamdoos i.c.m pc. ? en dan met w.mediaplayer of winamp.?
Als het via dreambox gaat ben ik niet mee op de hoogte. heb hier wel eentje maar is nog stuk w8t op onderdelen. en heb nog nooit een dreamb. draaiend gehad alhier. alles gaat nog met de humax en maxdigitaal en de maxplus2100s. en de dreambox is volgende uitdaging.
Moi stephopper
Ik heb een 500 en een 7020.
In de 7020 heb ik een hd en daar staat muziek op.
De dreambox zit ook weer aangesloten op mijn audio.
Op die manier luister ik nu naar muziek.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.