internet

D

dijkelmans

Er zit een netwerkkaart in een dreambox dus volgens mij moet je er ook mee kunnen internetten. zal wel lastig zijn zonder muis maar ach, daar valt mee te leven. Ik heb het volgens mij ook wel eens ergens zien werken maar ik kan het in mijn 7000 niet vinden. moet ik ergens iets installeren of ?

dank alvast

dijkelmans

Volgens mij zit er wel ergens iets als een browser bij de addons. Maar niet elke firmware heeft dat bij zijn addons zitten.

Daarnaast is het zoals je zelf al aangeeft zonder muis niet te gebruiken. Er zijn mensen die zich daarvoor zo'n Dream toetsenbord gekocht hebben.

Want als je het met de afstandsbediening moet gaan doen is het plezier er snel vanaf.

Maar zoals gezegd kun je eens bij de addons of plugins kijken. Mocht je een Nederlandstalig menu hebben heet dit volgens mij "toevoegingen".

Of wellicht dat iemand anders hier je nog verder kan helpen want we hebben meer gebruikers die dit ooit eens geprobeerd hebben.

die addons had ik al bekeken, daar kan ik niks uithalen. is er ergens een programma dat ik mogelijk nog moet installeren, wie o wie .

ik heb nu gemini 4.7 erop staan

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan