Inverto: unicable2 systeem, multiswitch en wideband lnb's

eendenteam

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
1 feb 2004
Berichten
6.246
Waarderingsscore
41
Punten
48
Leeftijd
121
We hebben van inverto: 4 wideband lnb's, 2 multiswitchen, 1 combiner en een programmer.

Is er iemand die een inverto unicable2 systeem heeft met een inverto programmer en tenminste 1 inverto multiswitch en tenminste 2 wideband lnb's?
We hebben wat vragen (i.r.t. enigma2) over hoe je die multiswitch precies moet programmeren en hoe unicable.xml er uit moet zien (m.n. postions="x").
 
Deze week ben ik me ook gaan verdiepen in het multicable systeem. maar dan van DUR-line.
Nu heb ik dit nog niet werkend gekregen omdat de switch moet worden geprogrammeerd voor het gebruik van wideband lnb's
standaard zijn die dingen geprogrammeerd voor een quatro lnb.
dit apparaat voor het programmeren zou me nog eens ?150,- kosten als ik er al aan kan komen. en dat was ik net niet van plan.
net maar even een email geschreven naar de verkoper, over hoe ik dit kan oplossen.

Ter info het gaat om de DPC-32 K en het programmeer apparaat zou een DP-2432 moeten zijn.

DUR line DPC 32K - Einkabell?sung - Unicable 2/JESS Multischalter
 
Vandaag weer eens een poging gedaan om alles werkend te krijgen. Veel informatie kan ik er ook niet over vinden behalve een paar mooie verkoop praatjes op YouTube.
Wie i wie heeft ervaring met het installeren van dit soort switches?
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan