is er geen duckboard meer?

Nou ik weet niet waar jij je informatie vandaan heb maar morgen is er gewoon nog een duckboard hoor............

stel ik een hele normale vraag en nu dit weer krijg ik een antwoord voor de kanalen waar ik niet voor hoef te betalen waar slaat dit op en het is er morgen weer, vraag gewoon waar de duck home side is en waar de jack is en dan dit
denk eens na voor dat je een antwoord geeft of vraag het aan een ander dat is misschien gratis zoals geel blauw en rood.

Ten eerste plaats je na die normale vraag ook nog eens een onrust verhogende vaststaande stelling dat het Duckforum er morgen niet meer is....

Het antwoord daarop heb ik je gegeven in mijn vorige posting. Dat is een normaal antwoord op een suggestieve veronderstelling waarvan ik nu al kan zeggen dat hij niet op waarheid berust. Dat is onrust veroorzaken.

Ten tweede is die normale vraag eigenlijk ook geen normale vraag omdat er eerder al door Jack een duidelijke verklaring over het hoe en waarom gegeven.

Dus lezen is een probleem voor je en dan kan ik ook weer begrijpen waarom het nu een probleem voor je is waarom Jack zijn werkzaamheden gestopt is.

Laten we het gezellig houden....

Misschien bedoelt makkys met "morge" wel: "goede morgen"

Ja dat is ook nog een mogelijkheid natuurlijk :)

In dat geval.... sorry Makkys maar die rode, gele en blauwe kanalen van satplaza zijn en blijven altijd gratis

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan