JAAA gelukt, we zijn kampioen!!!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.454
Punten
113
Leeftijd
61
Ja hoor, ze hadden het voor ons verzwegen en eigenlijk hadden we niet hoeven spelen vanavond want we stonden 13 punten voor en de tegenpartij kon er maar 12 halen.:drinken:

Maar we hebben vanavond nog 2 van de 3 partijen gewonnen en aldus zijn we:

BILJART KAMPIOEN!

Nee niet van een grote club zoals de Koningklijke of MBC ofzo, maar van een bedrijfscompetitie die alleen tussen een aantal bedrijven gehouden wordt intern. Maar het blijft natuurlijk wel hartstikke leuk.:heh:

Aparte vermelding.... ondergetekende heeft een trofee gekregen vanwege het feit dat hij beste speler van tournooi 2009-2010 was. D.w.z. de meeste wedstrijdpunten gehaald.:biggrin:

En dan zo vroeg thuis!

Proficiat!!!

BILJART KAMPIOEN!
Gefeliciteerd voor de hele club en de beste speler van het tournooi 2009-2010 een speciale felicitatie.

ondergetekende heeft een trofee gekregen vanwege het feit dat hij beste speler van tournooi 2009-2010 was. D.w.z. de meeste wedstrijdpunten gehaald.:biggrin:
Gefeliciteerd BT!:klappen::bier:

Groetjes,

Bones

Best iets om trots op te zijn.

Gefeliciteerd BT.

Multispeed

HOERA!!!!!

Maar voor welk bedrijf ben je ingehuurd dan? :biggrin:

:biggrin::biggrin::biggrin:

Nr.10

Bedankt voor de felicitaties en complimenten!:biggrin:

@Nummer10: Ik ben niet ingehuurd, je doet gewoon mee voor het plezier he. Maar om precies te zijn gaat het om de Spoorwegen. Niet dat ik daar ooit gewerkt heb, maar dat mag de pret niet drukken, ben wel liefhebber van treintjes. Zowel grote alsook kleine.:biggrin:

Bij ons noemen ze dat geloof ik competitie vervalsing, maar dat noemen ze bij jullie dus voor je plezier. Ahh. Weer en goede reden om mijn pensioen daar in de buurt te gaan vieren.

Maar wat schuift het behalve dat die plaatselijke drankjes gratis voor je zijn nog wat tijd kunnen doden met de plaatselijke schoonheid :sex: :biggrin::biggrin::biggrin:

;)

Nr.10

Competitievervalsing als als je af en toe voor je plezier meespeelt. Ik speel het hele seizoen mee voor mijn plezier, ben dus gewoon een standaard teamlid dus van competitievervalsing is geen sprake.:)

Gratis drankjes? Waar dan? En plaatselijke schoonheid? Nja.... tegenover het stationsgebouw is een studentencafé daar loopt het soms over van de schoonheden.:biggrin:

Enne.. drankjes... biertje kost maar 1,10 dus je kunt je best amuseren.;)

Rot leven daar in het Limbo land. Wacht maar dat ik oud ben.

Kom ik het daar onveilig maken. :biggrin:

;)

Nr.10

HAHAHA, nou je bent van harte welkom hoor, hier lopen nog wel meer van die linke bejaarden rond dus dan voel je jezelf gelijk thuis.:biggrin::biggrin:

HAHAHA' date=' nou je bent van harte welkom hoor, hier lopen nog wel meer van die linke bejaarden rond dus dan voel je jezelf gelijk thuis.:biggrin::biggrin:[/quote']
O van dit soort

linke bejaarden. :biggrin::biggrin::biggrin:

:biggrin::biggrin::biggrin:

Nr.10

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan