Kaart werkt niet meer na wijziging codering

A

antaeus

Hé Black Tiger even een vraagje aan iemand die er verdomd veel sjoege van heeft. Ik heb een DB 7020 en nadat Canal Digitaal de codering weer eens

heeft veranderd, werkt mijn kaartje niet meer. Ben zelf gaan rommelen om

nieuwe update te plaatsen, allemaal treurigheid met lange tranen. Ken jij iemand of is er iemand in de buurt van Weesp, die mij zou kunnen helpen.

Ik stel uiteraard vergoeding van kosten en beloning van tijd en moeite in het vooruitzicht. Robob

Laatst bewerkt:
Hoi antaeus, welkom op het Satellite FUN Board !

Zoals je ziet, heb ik je vraag uit het onderwerp getrokken waar je 'm geplaatst had.

Je vraag had namelijk niets met dat onderwerp te maken, en nu trek je gelijk de aandacht met het nieuwe onderwerp.

Hoi Antaeus, welkom op Satellite Fun.

Verdomd veel sjoege is wat teveel eer lijkt me, ik weet het een en ander van een Dreambox maar er is ook zoveel wat ik niet weet. Op technisch gebied heb je bijv. veel meer aan iemand als Mas3.:)

Maar oke, om op je vraag terug te komen, nee geen idee.

Heb je al geprobeerd met CCcam? Kort geleden was er een andere gebruiker, niet op dit forum, die hetzelfde probleem ervaren had.

Net toen hij eens nieuwe firmware wilde gaan proberen, werkte de kaart opeens.

Belangrijk is dat hij wel geactiveerd wordt. Ook kun je het beste CCcam 2.09 of 2.1.0 proberen. In de configuratie van de laatste versie, 2.1.0 dus, kun je een prioriteit aangeven voor seca 2 of 3.

De ontvanger zou het feitelijk toch gewoon weer moeten gaan doen want de kaart werkt met de meeste Dreamboxen.

Hé Black Tiger even een vraagje aan iemand die er verdomd veel sjoege van heeft. Ik heb een DB 7020 en nadat Canal Digitaal de codering weer eensheeft veranderd, werkt mijn kaartje niet meer. Ben zelf gaan rommelen om

nieuwe update te plaatsen, allemaal treurigheid met lange tranen. Ken jij iemand of is er iemand in de buurt van Weesp, die mij zou kunnen helpen.

Ik stel uiteraard vergoeding van kosten en beloning van tijd en moeite in het vooruitzicht. Robob
@antaeus

De nieuwe update wil ik best in je kaart zetten (ik zet m gewoon even in mijn Philips DSR2211) maar volgens mij wordt de sleutel om de 48 uur veranderd en om nou om de 2 dagen naar je toe te gaan ....

Ik heb totaal geen sjoege van de Dreambox, maar wil uiteraard best je kaart activeren in mijn DSR.

Ik breng geen kosten in rekening daar ik in Muiden woon (2 KM bij jou vandaan) maar de beloning wil ik wel: 1 of 2 gekoelde biertjes!

Ik hoor wel van je.

Groetjes,

Bones

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan