kan iemand deze man stoppen?

sat-ed

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
4 mei 2010
Berichten
1.409
Waarderingsscore
312
Punten
83
Locatie
grunn
Minister Rob Jetten (voor Klimaat en Energie) vindt het omstreden Porthos project zo belangrijk, dat hij een bedrag van ruim 150 miljoen euro riskeert om vertraging te voorkomen. Die dreigt te ontstaan doordat de hoogste rechter van ons land een streep zette door een juridische truc die nodig was om natuurvergunning binnen te halen.

bron: rtl

was ook al iets met gemeenten dwingen langdurig contracten op te zeggen en veel duurder gaan inkopen van energie voor gemeenten.
ow ja hier:

Tientallen miljoenen schade​

De dadendrang van de minister dreigt daardoor een flink prijskaartje te krijgen, want gemeenten en instellingen die hun goedkope contract al hadden omgewisseld voor een peperduur contract zullen een 'tegemoetkoming' krijgen voor de gemaakte extra kosten.

Er wordt gewerkt aan een compensatieregeling voor de extra kosten tussen 1 oktober en 31 december. Uit een ambtelijk stuk blijkt dat dit 'enkele tientallen miljoenen' gaat kosten.

bron: rtl

laten we ff snel rekenen
beetje pech 150 miljoen kwijt en compensatie enkele tientallen laten we zeggen 50 miljoen
dan zou je toch rond de 200 miljoen komen?

wat krijgt die man voor loon?
ff te nagedachte... WIJ de BURGERS het klootjes volk mag deze FLATERS weer ophoesten!!
1 voordeel
die pipo van gezondheids zorg is van plan de kinder geneeskunde te saneren
dat scheelt dan weer een paar centen als er een paar kinderen overlijden!

waar zijn ze mee bezig???
 
Het is nog mooier… Het huidige kabinet is voor de rijken.. Het gepeupel mag gewoon uitgeknepen worden. De energiebedrijven verhogen de prijzen, maar sinds augustus gaat het omlaag. Straks krijg je je jaarafrekening maar wel gebaseerd op de prijzen van augustus!!! De energiebedrijven laten het gepeupel gewoon de energietransitie betalen… De meesten hebben het niet eens door…
 
kogel door de kop
 
We hebben te maken met D66....je weet wel, dat stelletje mislukte juppen die tussen wal en schip vallen.
Uitgekotst door de echte elite en al helemaal niet geliefd bij de rest van de bevolking.
Dat stelletje ongeschoolde uien hebben gewoon een eigen gemeenschap gecreëerd en proberen gewichtig te doen, terwijl zij de ene blunder na de andere maken...
 
Uitgekotst door de echte elite en al helemaal niet geliefd bij de rest van de bevolking.
Zijn dan toch wel veel van die niet geliefde juppen en natuurgekkies, anders waren ze niet de 2de partij geworden bij de verkiezingen. :cry2:
 
Zijn dan toch wel veel van die niet geliefde juppen en natuurgekkies,
Dat is dan ook in een democratie, waarbij iedereen zijn/haar eigen keuze mag maken.
Daarbij gaat een stem soms naar een partij die het meest bij de kiezer past en soms naar een partij in de hoop dat deze groot genoeg word om een andere partij te overstemmen.
Persoonlijk moet ik zeggen dat er geen 1 partij is waar ik het geheel mee eens ben, maar er zijn wel een paar partijen die ik te gevaarlijk vind om aan de macht te komen. En dan is het stemmen om hun klein te laten blijven.
 
Persoonlijk moet ik zeggen dat er geen 1 partij is waar ik het geheel mee eens ben, maar er zijn wel een paar partijen die ik te gevaarlijk vind om aan de macht te komen. En dan is het stemmen om hun klein te laten blijven.
Precies +1
 
Zijn dan toch wel veel van die niet geliefde juppen en natuurgekkies, anders waren ze niet de 2de partij geworden bij de verkiezingen. :cry2:
denk dat dat meer komt omdat de burger niet meer weet waar die op moet stemmen en d66 het best verzonnen leugen had waar de burger in trapte.
 
STAATSGREEP!!!!
 
Dat is dan ook in een democratie, waarbij iedereen zijn/haar eigen keuze mag maken.
Dat is ook wat ik ermee wilde zeggen, alleen omschreef ik het op een andere manier. :)
Maar stemmen om bepaalde partijen niet aan de macht te laten komen kan ook door op andere partijen dan D'66 te stemmen. Maar ieder natuurlijk zijn eigen stemkeuze.

en d66 het best verzonnen leugen had waar de burger in trapte.
Ja daar zit ook wat in anders was het wellicht GroenLinks geworden.
 
Ja daar zit ook wat in anders was het wellicht GroenLinks geworden.
meeste groen zit rechts
tenminste in nederland
engeland zit het meeste groenlinks

of rij ik aan de verkeerde kant van de weg?
 
meeste groen zit rechts
tenminste in nederland
engeland zit het meeste groenlinks

of rij ik aan de verkeerde kant van de weg?
Ik zal het eens 1 keer duidelijk maken:
- linkerberm
- middenberm
- rechterberm
100 meter snelweg is dus 300 meter groen :biggrin2:
 
meeste groen zit rechts
tenminste in nederland
Nou nee. GroenLinks is echt wel links, zit zelfs in de naam.
Wat D'66 is weet k nog niet, komen de meesten schijnbaar niet over uit dus die zullen wel dicht tegen de middenberm aan rijden. Maar die kreeg net tevoren veel aanhang. Ging dus net niet door uiteindelijk.
Stemmen wordt hier in Nederland nog altijd teveel op de poppetjes gedaan en wat die vertellen (lees: wat die de mensen wijs maken) en te weinig op de inhoud.
 
We moeten die man echt stoppen. Even weer terug naar het energieplafond.... we dachten wat geruster te kunnen zijn met het plafond van 1200 kuub gas en 2900 KWh stroom.

Nou..... we hadden het kunnen denken, ook dit blijkt weer voorzien te zijn van kleine lettertjes. Waardoor je dus onder het plafond kunt zitten maar toch de hoofdprijs kunt betalen. Lastige rekenmethode.
 
goh..
ben ik weer de enigste die dat denkt?
verbaast me weer niets.

maare @Black Tiger
denk iets met "verdeel en heers"
of dommigheid kan ook nog

had het gelezen trouwens
het is dat het een treurnis is anders was het nog grappig ook :giggle:
 
verbaast me weer niets.
Mij in theorie ook niet, want iets wat je krijgt moet ergens anders weer vandaan gehaald worden.
Alleen had ik dit niet verwacht, want ze legden het toch heel anders uit en dan denk je dat je van je jaar afrekening uit kunt gaan. Maar dat blijkt dus toch weer niet en dat maakt het voor de meeste mensen gewoon enorm moeilijk.
Want die weten totaal niet waar ze aan toe zijn of waar ze nu op moeten gaan letten.
Velen hebben dit niet eens gelezen c.q. weten dit niet, dus die denken dat ze niet meer gaan betalen dan die plafond prijzen.
Ongelooflijk.....
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan