Kan niet meer streamen met Enigma 2 Webinterface

R

ramnol

Als beginnende DB 800HD gebruiker wil ik graag jullie hulp inroepen.

Vanaf voorgisteren kan ik niet meer streamen met de met Enigma 2 Webinterface van PLI. Dat ging voorheen altijd perfect met uitzondering van HD materiaal (jammer genoeg).

Wanneer ik nu met de met Enigma 2 Webinterface probeer te streamen naar mijn PC krijg ik de melding "De webpagina kan niet worden weergegeven" met de volgende verwijzing in de browser:

http://192.168.123.101/web/stream.m3u?ref=1%3A0%3A1%3AFAB%3A451%3A35%3AC00000%3A0%3A0%3A0%3A

Iemand enig idee wat hier aan de hand is en hoe kan dit probleem worden opgelost.

Ik kan ook niet meer streamen,heb een nieuwe settingslijst erin gezet na het booten moest ik de taal,video,vlcplayer opnieuw instellen die waren allemaal veranderd ook de skin.

Nu kan ik wel via DCC contact maken met de dm800 maar niet meer via explorer dan vraagt ie om password en gebruikersnaam als deze invoer geen toegang en vraagt ie weer psw en gbrnaam.

Weet iemand wat er aan de hand is??

In de var/etc/enigma2 staat normaal alleen de kanalenlijst nu staat er ook settings en nog een paar die er normaal niet in staan.

Ben nu ook bang dat opnieuw flashen via explorer ook niet gaat.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan