Kanaal toevoegen

jack

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Hoe kan ik een kanaal toevoegen wat in het premiere pakket zit.

Gaat om erotik 2 die staat wel in Pet settings maar werkt niet.

Heb hem al gedeleted en 12070 H opnieuw laten scannen,, dan vind hij hem wel maar geeft geen beeld.

Ik weet wel dat ik op het portaal kan staan en dan met groene knop hem kan selecteren maar wil hem graag in mijn adult lijst hebben staan bij de rest.

Je kunt een kanaal toevoegen via de afstandsbediening, onder de dreamknop ga je naar setup daar ga je naar service organising daarna naar add services to bouquet optie TV en dan kun je via de bouquets kijken of er nieuwe kanalen gevonden zijn...

Op deze manier voeg ik kanalen toe in mijn Dreambox. ;)

Ohja even ter info: erotik2 doet het hier ook niet. ;)

rasar maar waarom wel als je dus premiere direct erotic selecteerd en dan met groene knop erotic 2 kiest,, dan doet hij het wel hier.

Je kunt ook op de groene knop drukken, daarna selecteer je Erotik 2 (niet OK drukken) maar drukt dan op de GELE knop (add to bouquet) en kiest dan voor TV en dan Premiere of hoe je bouquet ook is ingedeeld.

Ga nu even naar het NL boeket, zet een zender op. Ga dan weer terug naar Premiere en ziedaar... de erotik 2 staat nu in je premiere bouquet onderaan de lijst.
Althans in Gemini werkt dat zo.:)

Kijk dat werkt dus perfect BT,, Wel stom want zie nu dat het zelfs in beeld staat om met geel aan een boeket toe te voegen :)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan