Kein System???

T

tuning

Hoi,
Ik heb pas mijn Nokia Dbox 2 Geflasht
opeens komt dit op mijn LCD te staan

Bmon V1.2 --- mID 01
feID dd --- stxID 0b
fpID 5a --- dsID 01-
a6. 98. 3c. 07. 00. 00-7a
HWrev 09 --- FPrev 0.81
B/Ex/F1(MB) -- 32/00/08
kein system

Kan iemand mij A.U.B. helpen

BVB, TUNING
 
Je bootloader start en vervolgens wordt er door de ontvanger geen besturingssysteem gevonden in de flash.

Je moet nog een keer je ontvanger flashen.

Zelf gebruik ik dboxflash_assistant


Plaats dreambox image met dboxflash_assistant in de dbox:

TIP : zet je netwerkkaart op 10 megabit half duplex!

Je hebt nodig 1 UTP (netwerk kabel) nulmodem kabel, maar dit is niet beslist nodig.
Programma: D-BOX Imageflashingassistent download: http://www.dboxservice-hallenberg.de/freedownloads.php
1) Schakel je dbox2 uit, stroom eraf.
2) Start D-BOX Imageflashingassistent op en kies om te flashen et of zonden nulmodem kabel
3) Kies voor de juiste image (let goed op dat deze voor een Dbox2 gemaakt is en 1X of 2X flash is. Dus geen dreambox image kiezen! Dus klik op “Durchsuchen” en geef aan waar de gewenste image staat.
4) Klik nu op “Start” en bij OK schakel je dbox2 aan op stroom.
5) Wacht totdat er OK als melding komt, dit kan een tijd duren, soms wel 15 minuten. Let wel op dat wanneer je dit doet zonder nulmodem kabel er niets in beeld komt. Wel staat er op de LCD scherm van je dbox2 “flashing”. Op het einde staat daar “Done”.
Schakel nu de box weer uit, stekker eruit, wacht zo’n 20-30 seconden en schakel de dbox2 weer aan op het stroom.
Let wel op dat je de D-BOX Imageflashingassistent sluit anders gaat de box wederom in de flash methode.
 
Als ik het wel flashen lukt het niet
want ik druk op START en schakel mijjn dbox2 aan
en er komt wit scherm en er komt ook dbox 2 bootmanager
en daar druk ik op start en er komt dit te staan


***Adapter Desc: Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet NIC - Pakketplanner-minipoort (via IpHlpApi #1)
***MAC address: 00:16:0A:05:33:52 Local IP: 192.168.3.10
***BootP server started... Port 67
***TFTP server started... Port 69

WAT MOET IK NU DOEN ?
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan