Kirstie Alley is maandag op 71-jarige leeftijd overleden.

De Amerikaanse actrice Kirstie Alley is maandag op 71-jarige leeftijd overleden. Dat hebben haar kinderen bekendgemaakt via Twitter. Bij Alley is onlangs k**ker geconstateerd.

"Hoe iconisch ze ook op het scherm was, ze was een nog fantastischere moeder en grootmoeder", schrijven haar kinderen True en Lillie Parker.

De actrice werd in Nederland bekend door haar rol in de serie North and South (1985) over de Amerikaanse Burgeroorlog. Toen ze twee jaar later Rebecca Howe in de succesvolle comedyserie Cheers begon te spelen, brak ze echt door.

Met haar acteertalent viel de Amerikaanse meerdere keren in de prijzen. In 1991 won Alley een Golden Globe voor haar rol in Cheers. Drie jaar later mocht ze vanwege haar hoofdrol in de film David's Mother een Emmy Award mee naar huis nemen.

Samen met John Travolta speelde Alley in de filmreeks Look Who's Talking. Travolta plaatste op Instagram een eerbetoon aan Alley en noemt zijn band met haar "een van de bijzonderste" vriendschappen die hij ooit heeft gehad. "Ik hou van je, Kirstie. Ik weet dat we elkaar weer zullen zien."

(bron: nu.nl)
 
Zonde hoor. Het was een mooie vrouw..
 
Ik hoorde het gisteren op het nieuws inderdaad.
Was een leuke actrice. 71 jaar is nog niet echt oud, zeker niet voor een vrouw.

RIP Kirstie.
 
R.I.P
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan