krijg mgcamd niet werkend in nabilo darkstar 2

L

larsjeee

ik heb de volgende image gedownload: Nabilo Darkstar2 DM500s CCcam221 BM series_23052011_By meteor

voor de simpele reden dat hier de webinterface gefixed is, de webxtv optie in alle andere images van darkstar2 werkt nl. niet...

de gewone darkstar image krijg ik wel mgcamd werkend samen naast ccam
dit is dat ook de bedoeling om deze samen te laten draaien, iemand nog meer dit probleem?

(ben bewust ervan dat de mgcamd een oudje is, maar heb hem nu eenmaal nodig)


of weet iemand een darkstar2 image waarvan de webxtv gefixed is en waar bij voorkeur geen cam's inzitten ?
 
niemand? hmmm

ik denk dat ik dan zelf maar een image ga maken, zal wat informatie gaan inwinnen hierover, en wanneer ik een stabiel image heb zal ik hem hier plaatsen...
 
larsjeee;217394 zei:
niemand? hmmm

ik denk dat ik dan zelf maar een image ga maken, zal wat informatie gaan inwinnen hierover, en wanneer ik een stabiel image heb zal ik hem hier plaatsen...

wordt hem ook niet :-p veel verder dan een ander bootlogo kom ik niet, bij het compileren van de image geeft linux fouten aan, heeft te maken met bestanden/tools die je nodig hebt, maar die niet meer aanwezig zijn op de server, of een nieuwere versie waardoor bepaalde scriptfiles niet meer werken...

dus het image zoeken, flashen , uitproberen gaat gewoon verder voorlopig :-p
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan