Loggen met multidec 82

I

ilya

Sinds kort de trotse bezitter van MD 82. Met name het loggen moet een verbetering zijn .Echter..... Irdeto loopt perfect, maar seca wil niet lopen.

Wat heb ik gedaan!!!!

Ik heb bij instellinggen in het menu SOFT CIi de beide ECM aan gevinkt en vervolgens naar " seca log" gegaan en de benodige PPUA en 01 keys ingevuld.

Wat gaat er nu verkeerd er!!!!

Bij irdeto krijg je een file " LOGDATEI", echter Seca log doet niets !!! Je ziet alleen rechts het scannen van de records voorbij zien gaan.

Verder ontvang ik geen enkele data.

Ik opnieuw opstarten en wat dacht je.... ik moest weer bij menu Soft _CI SECA log het shared adress etc invullen.Ik weet dat in de files van de 01 keys in de dir MD deze aanwezig zijn.Waarom is het veld " blanco".????

Ik weer dus weer alles opnieuw invullen.Enfin ik kan zowel doorgaan, maar geen enkele data in de logile.Wel en record teller die loopt, maar geen melding van de nieuwe keys.

Ik heb het gevoel dat ik wellicht een file in een verkeerde heb gezet.

Of... als newbie van MD iet over het hoofd hebben gezien.

ILYA

 
Je krijgt ook pas info op het moment dat je geldige combi (PPUA en MK) voorbij komt vliegen.

Grtz Mike

 
Enig idee waarom je steeds de ppua em Mk moet intypen, terwijl dit niet nodig is bij irdeto!!

Trouwens ik kom bij de soft ci geen via en nagra tegen.Betekend dit dat MD alleen tot nu toe werkt met irdeto/beta en seca.

ILYA

 
Ik ben er gedeeltekijk uit. Bij kaartbasis de ppua invullen.Daar ging het fout mbt de 4e byte.Na enige tijd kreeg ik de update log op kommando decorder, echter in de logdatei werd e.e.a. niet vermeld.Idem dito in de keydatei???

ILYA

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan