Major probleem met Dreambox 7025+

J

jodaan

Ik heb sinds vorige week een dreambox 7025+ gekocht. Nu ben ik aan het zoeken en aan het zoeken maar de informatie die ik her en der lees daar kom ik echt niet uit. Nu heb ik een extension plugin voor Enigma2 met cccam menu geinstalleerd omdat er geen cccam op zat (na een aantal tips van mensen) Dit heb ik allemaal via Dcc gedaan (ook weer een proggie welke ik van iemand gekregen had). Nu wilde ik dus via de blauwe knop op de afstandsbediening naar mijn cccam gaan en daar even de mogelijkheden bekijken maar ik krijg bijna bij elke functie ineens een blauw beeld met een boel tekst en crash. Ik heb al een factoryreset gedaan maar hij (DB) gaat steeds slechter lopen. Hoe krijg ik dit allemaal eruit en kan ik opnieuw beginnen? :confused2::confused2::confused2::confused2::sad::(:sad:

Hoi Kees,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb de enigma2 (Pli jade) erop staan.

Danielle

Die image ken ik niet, maar zet em er maar opnieuw op met de stopmethode

Ik heb ook de Ozoon gedownload. Is het een goede optie om deze erop te zetten?

De Nabilo is inderdaad erg mooi. Nadeel is echter dat je wel kunt linken naar dat forum maar dat men er weinig aan heeft omdat je er slechts op uitnodiging lid van kunt worden. Linken naar Nabilosat heeft dus eigenlijk geen zin.

Ik zal hem echter zometeen voor liefhebbers even in onze download sectie plaatsen.:)

@Jodaan: Ik zou willen adviseren die flauwekul met het handmatig installeren van emu's achterwege te laten.

Een beetje image (normaliter ook de Pli) heeft een mogelijkheid om de emu gewoon via de afstandsbediening te installeren en dan weet je ook zeker dat het allemaal op juiste wijze gebeurt. Althans normaal wel.:)

Ik zet zometeen de Nabilo voor je in de download sectie, dan kun je hem daar vandaan halen en dan de CCcam emu via het addons menu installeren.

" Nadeel is echter dat je wel kunt linken naar dat forum maar dat men er weinig aan heeft omdat je er slechts op uitnodiging lid van kunt worden."

Hebben ze dat zeker veranderd want ik heb me toendertijd gewoon aangemeld.

Ik ga er vanavond direct mee aan de slag. Mannen mag ik jullie in ieder geval al ontzettend bedanken voor jullie supersnelle reacties en hulp in deze. Ik zal hoogstwaarschijnlijk nog wel vaker met vragen komen maar voorlopig kan ik weer even voort. Nogmaals bedankt dus van mijn kant.

Danielle:)

Hebben ze dat zeker veranderd want ik heb me toendertijd gewoon aangemeld.
Dat "toendertijd" zal zeker een tijd geleden zijn dan. Want het is inderdaad al sinds 17 februari 2006 dat het gesloten is voor gewone registraties volgens de eerste post in de "members proposal" thread.;)

@Jodaan, graag gedaan hoor, succes alvast en we zien je graag terugkomen. Zo'n forum is er immers om vragen te stellen en om elkaar te helpen.:)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan